Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

BajkOLAndia to wydarzenie, które łączy ludzi niezależnie od sytuacji majątkowej, statusu społecznego, czy, w przypadku firm - branży. Wszystkim przyświeca wspólny cel - podarowanie cząstki siebie innym. Ideę BajkOLAndii najlepiej oddają słowa pomysłodawczyni i organizatorki akcji, Aleksandry Mikołajczyk: "Najważniejszym założeniem BajkOLAndii jest szeroko rozumiane łączenie - łączenie poprzez integrację dzieci chorych ze zdrowymi, spotkanie ludzi biznesu i showbiznesu, firm o różnych profilach. Tworzymy razem coś naprawdę niezwykłego. Coś, co czyjś dzień czyni wyjątkowym".

W tym roku nasz magazyn już po raz 3 wspiera inicjatywę i razem z Organizatorką promuje pomaganie innym. Minione edycje poparło także wiele znakomitych osobowości, firm czy fundacji, między innymi: Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej ?Porozumienie bez barier?, Fundacja ?Sztuka leczy?, a także Fundacja ?Mam serce?. W 2014 roku do BajkOLAndii przyłączyła się Fundacja ?Przyjaciółka?. Szczególnie istotne było związanie się akcji z Centrum Zdrowia Dziecka. Współpraca z tą instytucją zaczęła się w poprzednim roku, kiedy do BajkOLAndii dołączyła też Fundacja "Kreatywny Instytut Promocji Idei". Tegoroczną, jubileuszową edycję eventu organizują wspólnie Fundacja ?Magia Sztuki? i Fundacja "Serce Dziecka", przy wciąż trwającym wsparciu Centrum Zdrowia Dziecka.


BAJKOLANDIA 2015


Jak w poprzednich latach, tak i w tym, dzieci nie tylko są odbiorcami całego wydarzenia, ale przede wszystkim jego współtwórcami. To specyfika całej akcji. Chodzi przecież o to, by zaktywizować najmłodszych i poprzez wspólną zabawę - pomagać. Ważna jest integracja dzieci chorych ze zdrowymi, zatarcie granic między światem zewnętrznym a szpitalną rzeczywistością. Śmiało można powiedzieć, że niwelowanie barier bez zaangażowania najmłodszych nie byłoby możliwe.

Tegoroczna akcja będzie miała wyjątkowo modny charakter. Do akcji przyłączyła się marka ubrań i butów dla najmłodszych COOL CLUB, dostępna wyłącznie w sklepach sieci SMYK, której ubrania zaprezentują mali modelki i modele podczas pokazu mody. Wydarzenie otworzy koncert gwiazd programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", w którym wystąpią Artur Chamski, Maria Tyszkiewicz i Jurek Grzechnik. Nie będzie to jednak jedyny artystyczny akcent. Zaproszeni goście wraz z Aleksandrą Mikołajczyk i dziećmi zmierzą się z teatralną interpretacją "Ptasiego radia" w ramach krótkiej improwizacji.

Oczywiście, to nie wszystko! Na podopiecznych Centrum Zdrowia Dziecka i zaproszone dzieci czekają rozliczne warsztaty: będzie można zgłębić tajemnice eksperymentów chemicznych, dać ponieść się twórczej inwencji podczas zabaw plastycznych, czy stworzyć biżuterię według własnych pomysłów i wytyczyć nowe trendy w modzie. Polskie gwiazdy uświetnią całe wydarzenie, przybywając na BajkOLAndię specjalnie dla najmłodszych.

Ambasadorami akcji zostali Elżbieta Romanowska i Anna Powierza, które wraz z uczniami jednej z warszawskich szkół wręczą specjalnie przygotowane podarunki na oddziałach Centrum Zdrowia Dziecka tym z pacjentów, którzy nie będą mieli możliwości brać czynnie udziału w wydarzeniu.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.bajkolandia.com.pl 

Wybrane ogłoszenia

Idealne dla domowych artystów.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Genialna książka dla dziewczynek.
Dla projektantek Big Dream Girl
Dla chłopca i dziewczynki
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Fluo marki Main Paper
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kupując polski produkt dajesz pracę!

    Kampania ?Kupując polskie produkty dajesz pracę? przeprowadzona była w marcu i kwietniu 2004 r. Do kampanii przyłączyło się wówczas ponad 70 ogólnopolskich i regionalnych mediów, w tym wszystkie liczące się stacje telewizyjne i radiowe. Nasza Redaktor Naczelna - Daria Kostera także wówczas wsparła promocję polskiego biznesu. Dziś, gdy wiele rodzimych firm, bez finansowego wsparcia zagranicznych molochów, boryka się naprawdę z dużymi problemami, w ramach naszych działań chcemy rozpocząć kolejną akcję edukacyjną, uświadamiającą Polakom korzyści z wybierania podczas zakupów towarów, które zostały wyprodukowane właśnie w Polsce.

    Więcej…  
  • Kolory a Twoje emocje

    Kolory i emocje są ze sobą ściśle powiązane. Ciepłe kolory mogą wywoływać inne emocje niż kolory chłodne, a jasne kolory mogą wywoływać inne odczucia niż kolory stonowane. Wszystko zależy od tego, jak wykorzystywane są psychologiczne ich skutki.

    Więcej…