Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To zapewne najbardziej emocjonująca emotikonka w wirtualnym słowniku. Od kilku lat jednak bardzo często wykorzystywana wśród użytkowników smartfonów i aktywnych uczestników portali społecznościowych. Mowa oczywiście o "kupie", lub, jak myślą czasem rodzice dzieci wykorzystującym ją w wirtualnej komunikacji, o lodach czekoladowych. 

Ostatnio zastanawialiśmy się, która z emotikonek jest najbardziej popularna wśród młodzieży. Jak się okazuje to nie uśmiechnięte żółte twarze ani diamenciki. Emotikonka, która zawładnęła ostatnio internetem i ma różne swoje oblicza w zależności od tego z jakiego systemu korzystamy, jest koloru brązowego i przypomina... kupę. Tak, dobrze widzisz Drogi Czytelniku. Wprawdzie co mniej dociekliwi internauci w brązowym, zawijanym "wałku" dojrzą tort tudzież lody czekoladowe - jedno jest pewne - Mark Zuckerberg wprowadzając ją do Facebook'a, na myśli miał bardziej niesmaczne klimaty. Co jednak kryje się pod tajemniczą ikonką?

GENEZA POWSTANIA

Po raz pierwszy brązowy stożek przedstawiony został jako część języka Unicode 6.0 w 2010 r. Wówczas emotikonka przypominała stożek, nad którym latały muchy. Ówczesny wizerunek nie bardzo przypadł jednak użytkownikom do gustu. Gmail był najbardziej sprzeciwiającym się partnerem. Zarząd Gmaila uznał, że czują się obrażeni wulgaryzmem emotikonki przypominającej kupę. Jednak potrzeba jej twórców - Daricka Tong'a, Darrena Lewisa, Takeshi Kishimoto i Katsuhiko "Kat" Momoi, spowodowały, że jej wizerunek nieco złagodniał. Przez kilka lat brązowy stożek walczył o swoją pozycję. Dopiero bardziej niewinny wizerunek przypominający czekoladowy stożek otworzył drzwi do sławy. 

 The History of the Poop Emoji

NIEZŁA ZABAWA

Obecnie emotikonka "kupy" przyjęła różne oblicza, nawet różowe. Można ją znaleźć już nie tylko w naszym smartfonie czy w mediach społecznościowych. Jej popularność wyszła poza wirtualny świat. Od zeszłego roku hitem sprzedażowym okazały się poduchy i bambosze bohaterki naszego artykułu. Dziś, dzięki firmie ROZETTE, jej fani mogą cieszyć się nią i w aucie, i w biurze, i w domu.

Karteczki samoprzylepne, plecaczki, zapachy do samochodu, pen-drive'y wojują rynek! I już nikt nawet nie pomyśli, skąd wywodzi się ta ikonka i co tak naprawdę przypomina. 

- Rzeczywiście nie spodziewaliśmy się takiego bumu na brązowego idola dzieci i młodzieży. - mówi nam Kinga Stefańska - Boszhard, właścicielka firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi 25 lat swojego istnienia. - Po poduchach, które w zeszłym roku zawojowały rynek, na prośbę naszych klientów znacznie poszerzyliśmy ofertę z tą ikonką. - dodaje

 


Karteczki samoprzylepne oferowane są w różnej formie

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


W ofercie ROZETTE dostępne są także różne kształty pen-drive'ów

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


Nie brakuje także breloczków emotikonkowych

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


Dla osób mobilnych przygotowano propozycję zapachów samochodowych

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.

Pełna oferta dostępna jest bezpośrednio w firmie ROZETTE:

Skontaktuj się z nami

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Piękne długopisy w delikatne kropki.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Torebka neoprenowa - MałpkaTorebka neoprenowa - Małpka
Sprzedam45,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Kolorowa neoprenowa torebka dla dzieci. Idealna do ...
Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...
Nowość w ofercie Tadeo-Trading.
Nowa oferta w asortymencie KMP PrintTechnik Polska ...
Idealne na lodówkę oraz inne metalowe powierzchnie ...
Nowy produkt w ofercie firmy Tadeo Trading pod mar ...
Torebka neoprenowa S'COOL BIRDTorebka neoprenowa S'COOL BIRD
Sprzedam48,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Torebka neoprenowa idealna do szkoły, przedszkola, ...
Nowe tonery do drukarek marki Ricoh.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Tornister dla dziecka - jak dokonać dobrego wyboru?

    Coroczny wydatek na wyprawkę szkolną to problem, który spotyka każdego rodzica wcześniej czy później. Zawsze naszym celem jest sprawienie przyjemności naszej latorośli, jednak gdy po raz kolejny musimy wydać niemałe pieniądze na kolejny plecak, bo poprzedni się zepsuł, zaczynamy analizować kwestie z tym związane.

    Więcej…  
  • GK ACTION S.A. kolejny rok bardzo dobrych wyników

    Grupa Kapitałowa ACTION S.A. kolejny rok z rzędu zanotowała wzrost przychodów i zysku netto, które osiągnęły rekordową wysokość. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 5 445 189 tys. zł, a zysk netto wyniósł 69 922 tys. zł. W porównaniu do poprzedniego roku oznacza to dwucyfrowy wzrost na każdej z powyższych pozycji. Przychody ze sprzedaży wzrosły w stosunku do 2013 roku o 14,7%, a zysk netto o 13,5%. Bardzo dobre wyniki to efekt rozwoju wszystkich kanałów sprzedaży w Polsce oraz ekspansji zagranicznej. 

    Więcej…