Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To zapewne najbardziej emocjonująca emotikonka w wirtualnym słowniku. Od kilku lat jednak bardzo często wykorzystywana wśród użytkowników smartfonów i aktywnych uczestników portali społecznościowych. Mowa oczywiście o "kupie", lub, jak myślą czasem rodzice dzieci wykorzystującym ją w wirtualnej komunikacji, o lodach czekoladowych. 

Ostatnio zastanawialiśmy się, która z emotikonek jest najbardziej popularna wśród młodzieży. Jak się okazuje to nie uśmiechnięte żółte twarze ani diamenciki. Emotikonka, która zawładnęła ostatnio internetem i ma różne swoje oblicza w zależności od tego z jakiego systemu korzystamy, jest koloru brązowego i przypomina... kupę. Tak, dobrze widzisz Drogi Czytelniku. Wprawdzie co mniej dociekliwi internauci w brązowym, zawijanym "wałku" dojrzą tort tudzież lody czekoladowe - jedno jest pewne - Mark Zuckerberg wprowadzając ją do Facebook'a, na myśli miał bardziej niesmaczne klimaty. Co jednak kryje się pod tajemniczą ikonką?

GENEZA POWSTANIA

Po raz pierwszy brązowy stożek przedstawiony został jako część języka Unicode 6.0 w 2010 r. Wówczas emotikonka przypominała stożek, nad którym latały muchy. Ówczesny wizerunek nie bardzo przypadł jednak użytkownikom do gustu. Gmail był najbardziej sprzeciwiającym się partnerem. Zarząd Gmaila uznał, że czują się obrażeni wulgaryzmem emotikonki przypominającej kupę. Jednak potrzeba jej twórców - Daricka Tong'a, Darrena Lewisa, Takeshi Kishimoto i Katsuhiko "Kat" Momoi, spowodowały, że jej wizerunek nieco złagodniał. Przez kilka lat brązowy stożek walczył o swoją pozycję. Dopiero bardziej niewinny wizerunek przypominający czekoladowy stożek otworzył drzwi do sławy. 

 The History of the Poop Emoji

NIEZŁA ZABAWA

Obecnie emotikonka "kupy" przyjęła różne oblicza, nawet różowe. Można ją znaleźć już nie tylko w naszym smartfonie czy w mediach społecznościowych. Jej popularność wyszła poza wirtualny świat. Od zeszłego roku hitem sprzedażowym okazały się poduchy i bambosze bohaterki naszego artykułu. Dziś, dzięki firmie ROZETTE, jej fani mogą cieszyć się nią i w aucie, i w biurze, i w domu.

Karteczki samoprzylepne, plecaczki, zapachy do samochodu, pen-drive'y wojują rynek! I już nikt nawet nie pomyśli, skąd wywodzi się ta ikonka i co tak naprawdę przypomina. 

- Rzeczywiście nie spodziewaliśmy się takiego bumu na brązowego idola dzieci i młodzieży. - mówi nam Kinga Stefańska - Boszhard, właścicielka firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi 25 lat swojego istnienia. - Po poduchach, które w zeszłym roku zawojowały rynek, na prośbę naszych klientów znacznie poszerzyliśmy ofertę z tą ikonką. - dodaje

 


Karteczki samoprzylepne oferowane są w różnej formie

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


W ofercie ROZETTE dostępne są także różne kształty pen-drive'ów

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


Nie brakuje także breloczków emotikonkowych

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


Dla osób mobilnych przygotowano propozycję zapachów samochodowych

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.

Pełna oferta dostępna jest bezpośrednio w firmie ROZETTE:

Skontaktuj się z nami

Wybrane ogłoszenia

Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
W związku z budowaniem działu materiałów eksploata ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
PBS Connect Polska poszukuje zmotywowanego kandyda ...
Zamienniki marki KMP wymienne z HP 652 (F6V25AE i ...
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowe wzory zeszytów i teczek w ofercie Leviatan-Po ...
Idealne do szkoły, aby nie pomylić przedmiotów.
Nie da się ukryć. Fidget spinnery podbijają cały ś ...
Piękna seria pudełek - po 5 sztuk z każdego rodzaj ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zabawa w kolorowanki 3D

    Dzieciom nie wystarczy już tylko zwykła kolorowanka. Płaskie przestrzenie wydają się być obecnie passe. Do przedszkoli, domów zawitała nowa forma zabawy w malowanie - kolorowanki 3D, które przyjmują najróżniejszą postać i najróżniejsze poziomy trudności.

    Więcej…  
  • Największe dylematy klientów ...

    Materiały eksploatacyjne alternatywne są tańsze. Są wysokiej jakości. Sprawdzone marki nawet przewyższają wydajnością tusze i tonery producentów drukarek. Czego więc najbardziej obawiają się klienci przy zakupie zamienników. Na to pytanie odpowiada nam Paweł Piórkowski, Dyrektor Zarządzający w firmie Rafcom.

    Więcej…