Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To zapewne najbardziej emocjonująca emotikonka w wirtualnym słowniku. Od kilku lat jednak bardzo często wykorzystywana wśród użytkowników smartfonów i aktywnych uczestników portali społecznościowych. Mowa oczywiście o "kupie", lub, jak myślą czasem rodzice dzieci wykorzystującym ją w wirtualnej komunikacji, o lodach czekoladowych. 

Ostatnio zastanawialiśmy się, która z emotikonek jest najbardziej popularna wśród młodzieży. Jak się okazuje to nie uśmiechnięte żółte twarze ani diamenciki. Emotikonka, która zawładnęła ostatnio internetem i ma różne swoje oblicza w zależności od tego z jakiego systemu korzystamy, jest koloru brązowego i przypomina... kupę. Tak, dobrze widzisz Drogi Czytelniku. Wprawdzie co mniej dociekliwi internauci w brązowym, zawijanym "wałku" dojrzą tort tudzież lody czekoladowe - jedno jest pewne - Mark Zuckerberg wprowadzając ją do Facebook'a, na myśli miał bardziej niesmaczne klimaty. Co jednak kryje się pod tajemniczą ikonką?

GENEZA POWSTANIA

Po raz pierwszy brązowy stożek przedstawiony został jako część języka Unicode 6.0 w 2010 r. Wówczas emotikonka przypominała stożek, nad którym latały muchy. Ówczesny wizerunek nie bardzo przypadł jednak użytkownikom do gustu. Gmail był najbardziej sprzeciwiającym się partnerem. Zarząd Gmaila uznał, że czują się obrażeni wulgaryzmem emotikonki przypominającej kupę. Jednak potrzeba jej twórców - Daricka Tong'a, Darrena Lewisa, Takeshi Kishimoto i Katsuhiko "Kat" Momoi, spowodowały, że jej wizerunek nieco złagodniał. Przez kilka lat brązowy stożek walczył o swoją pozycję. Dopiero bardziej niewinny wizerunek przypominający czekoladowy stożek otworzył drzwi do sławy. 

 The History of the Poop Emoji

NIEZŁA ZABAWA

Obecnie emotikonka "kupy" przyjęła różne oblicza, nawet różowe. Można ją znaleźć już nie tylko w naszym smartfonie czy w mediach społecznościowych. Jej popularność wyszła poza wirtualny świat. Od zeszłego roku hitem sprzedażowym okazały się poduchy i bambosze bohaterki naszego artykułu. Dziś, dzięki firmie ROZETTE, jej fani mogą cieszyć się nią i w aucie, i w biurze, i w domu.

Karteczki samoprzylepne, plecaczki, zapachy do samochodu, pen-drive'y wojują rynek! I już nikt nawet nie pomyśli, skąd wywodzi się ta ikonka i co tak naprawdę przypomina. 

- Rzeczywiście nie spodziewaliśmy się takiego bumu na brązowego idola dzieci i młodzieży. - mówi nam Kinga Stefańska - Boszhard, właścicielka firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi 25 lat swojego istnienia. - Po poduchach, które w zeszłym roku zawojowały rynek, na prośbę naszych klientów znacznie poszerzyliśmy ofertę z tą ikonką. - dodaje

 


Karteczki samoprzylepne oferowane są w różnej formie

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


W ofercie ROZETTE dostępne są także różne kształty pen-drive'ów

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


Nie brakuje także breloczków emotikonkowych

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.


Dla osób mobilnych przygotowano propozycję zapachów samochodowych

Zdjęcie użytkownika Hitowe Emotikonki.

Pełna oferta dostępna jest bezpośrednio w firmie ROZETTE:

Skontaktuj się z nami

Wybrane ogłoszenia

Rafcom poszukuje pracownika!!
Flamastry S'cool - 12 kolorówFlamastry S'cool - 12 kolorów
Sprzedam15 (sugerowana cena rynkowa brutto) PLN
Ergonomiczne flamastry dla najmłodszych.
Papierowy Dizajn poszukuje pracownika!!
Bądź gotowy do RODO.
Przepiękna kolekcja szuflad do biura.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Tusze marki Activejet AE-16BNX, AE-16CNX, AE-16MNX ...
Maped Color’Peps z serii Early Age
Pastelowe teczki z 12 przegródkami.
Torebka neoprenowa - MałpkaTorebka neoprenowa - Małpka
Sprzedam45,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Kolorowa neoprenowa torebka dla dzieci. Idealna do ...
Marka Penmate Kolori to ulubiona marka dzieci.
Przepiękne kubki termiczne z jednorożcem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Podsumowujemy 2016 rok, planujemy 2017...

    Zakończyliśmy 2016 rok. Trochę tak teoretycznie, bo w praktyce nadal go rozliczamy. Jaki był? Z naszej perspektywy na pewno bardzo aktywny. Nowe marki na rynku, przejęcia, rotacje pracowników, liczne imprezy targowe...Z subiektywnego punktu widzenia to były wyjątkowe 12 miesięcy. W historii magazynu scann.R - najlepsze. Dlatego my dajemy im mocną 9-tkę. Czemu nie dziesiątkę? Bo ambicje mamy większe.

    Więcej…  
  • Kreatywnie z JOVI

    Właśnie jesteśmy przed największymi targami kreatywnymi w Europie. Creativeworld to trend, który co roku się rozwija. Za nim idzie także działalność firmy Mer-Plus, która na bieżąco do swojej oferty wprowadza produkty godne uwagi. 

    Więcej…