Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Genialny produkt dla każdego. Idealne jako siedzisko lub miejsce na zabawki.

Polecamy

Portfolio tonerów marki PRISM znowu powiększone.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Partnerzy Programu Solidni w Biznesie dzięki usłudze Not Recommend odzyskali już ponad 3,2 miliona złotych. Usługa to jedyne tego typu narzędzie dedykowane do branży reklamowej, które promuje firmy najbardziej wiarygodne finansowo.

Dwanaście lat temu firma GJC Inter Media Sp. z o.o. wyszła z pomysłem powstania wykazu Industry Does Not Recommend. Jedną z podstawowych jego funkcji jest maksymalizowanie poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Polega to na przekazywaniu informacji o wszystkich podmiotach „Niepolecanych”, a mówiąc prościej, niewywiązujących się ze swoich zobowiązań, głównie finansowych. Działanie NOT RECOMMEND ma jednak przede wszystkim za zadanie dążenie do polubownego rozwiązywania spraw spornych wynikających z umów zawartych pomiędzy dostawcą i jego odbiorcami.


Uczestnictwo w programie przynosi także szereg dodatkowych korzyści:

  • zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów.
  • podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych)
  • daje prawo do posługiwania się logotypem SWB - Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych
  • promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika Gifts Journal Polska oraz na stronie internetowej programu SWB.
  • zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie

Więcej na www.swb-partners.com


Polecamy także:

Wybrane ogłoszenia

PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych ...
Nowe tonery do drukarek marki Ricoh.
Pastele olejne o okrągłym przekroju, miękkie. Dosk ...
Dystrybutor art. biurowych i szkolnych poszukuje p ...
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Gralux Sp. z o.o. importer artykułów szkolnych i p ...
Plastyczna masa w stanie gotowym do użycia, twardn ...
Tierra Group s.c. poszukuje pracownika do działu h ...
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...
Mini-pudełeczka z wesołymi minkami znanymi nam z i ...
Nowość w ofercie Tadeo-Trading.
W ofercie PRISM wprowadzono nowe modele tonerów.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców.

    Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne. 

    Więcej…  
  • PIAP przedłuża pomoc prawną dla Członków PIAP

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych z dniem 01.06.2017 roku przedłużyła współpracę z Kancelarią Kuźma, Organa i Wspólnicy Spółka Partnerska Radców Prawnych w zakresie wzmożonej pomocy prawnej dla Członków PIAP.

    Więcej…