Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Do szerokiego portfolio akcesoriów biurowych oferowanych przez firmę Polcan dołączyły klawiatury firmy Art.

Pierwsza nowość to multimedialna klawiatura Art AK-47 ze złączem USB, w kolorze czarnym, idealna do pracy biurowej na komputerze stacjonarnym. Klawiatura posiada 10 klawiszy multimedialnych, a jej zasięg sięga 10m.

Zaletą drugiej klawiatury USB o numerze katalogowym AK-46U jest prosty i tradycyjny układ klawiszy oraz wypełnienia pomiędzy nimi, dzięki czemu jest odporna na zabrudzenia. Duży przycisk Enter oraz płaski profil zapewniają komfort użytkowania. Obie klawiatury są kompatybilne z systemami Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7. Gwarancja producenta - 24 miesiące.


Więcej informacji na temat najnowszej oferty:

https://esklep.polcan.pl/pozycja_katalogowa.php?poz=30753

https://esklep.polcan.pl/pozycja_katalogowa.php?poz=30754

Wybrane ogłoszenia

Zestaw zakreślaczy MP Poland
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Poszukiwani pracownicy
Dla chłopca i dziewczynki
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Nowość w ofercie Rafcom.
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Najlepsza licencja tego roku!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wystawa niezwykłych piór wiecznych w Warszawie.

    Pióra wieczne mogą być dziełem sztuki. Na wystawie w The Designer Gallery w Galerii Mokotów przez dwa tygodnie można oglądać trzydzieści wyjątkowych piór pochodzących z prywatnych kolekcji. Znajdują się wśród nich egzemplarze zachwycające bogatą ornamentyką i wykorzystaniem kamieni szlachetnych. Niektóre eksponaty warte są nawet kilkaset tysięcy złotych.

    Więcej…  
  • Klient końcowy vs upominki reklamowe - wyniki V edycji badania PIAP

    Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek ? to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

    Więcej…