Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Czarny poniedziałek, wtorek, środa ... Od 21 do 28 listopada 2022 roku trwa coroczna akcja promocyjna z okazji Black Week. Święto to, które na zawsze wpisało się w kalendarz sprzedażowy większości firm, nie mogło ominąć marki Kidwell

Na ten czas czeka wiele osób. Do większości sklepów, tak naprawdę według nas - najbrzydszy kolor, przyciągnie rzeszę klientów. Nic dziwnego - w tym okresie okazji cenowych jest wszędzie pełno. Nie mogło więc ich zabraknąć także w sklepie internetowym marki Kidwell, która w tegorocznych czarnym tygodniu przygotowała upust cenowy na wszystkie krzesełka do karmienia.

A czemu ten asortyment? Bo to asortyment najczęściej kupowany. 

Obecnie w ofercie marki Kidwell znajduje się 10 modeli krzesełek do karmienia oferowanych w lekkiej tonacji kolorystycznej. Firma Derform - właściciel marki Kidwell od dawna zajmuje się produkcją fotelików, dlatego jej dział projektowy dobrze wie, przed jakimi wyzwaniami podczas posiłku stają rodzice. Jako producent krzesełek do karmienia firma projektuje stoliki tak, aby spełniały najbardziej wymagające oczekiwania. Dokładnie testuje wszystkie aspekty, aż w końcu ma pewność, że może oddać w ręce rodziców najlepszy produkt. Zapraszamy na stronę sklepu marki Kidwell, aby zapoznać się z całym asortymentem - nie tylko tym objętym promocją Black Week


 

 

Wybrane ogłoszenia

Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Nowość w ofercie Rafcom.
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Najlepsza licencja tego roku!
Idealne dla domowych artystów.
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Dla chłopca i dziewczynki
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Podejmij Instagramowe wyzwanie

    W 2009 roku amerykański ilustrator Jake Parker rozpoczął wyzwanie Inktober. Miał to być jego sposób na poprawę umiejętności rysowania tuszem i zbudowanie pozytywnych nawyków rysunkowych. Założenie jest proste: każdego dnia października, zrób rysunek dowolnym instrumentem wykorzystującym czarny tusz i udostępnij go online oznaczając hashtagiem #Inktober.

    Więcej…  
  • Rozette świątecznie

    Podczas jesiennej edycji targów organizowanych przez warszawską hurtownię Abro, mieliśmy przyjemność odwiedzić nadzwyczaj kolorowe i świąteczne stoisko firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia swojej działalności. O najnowszej ofercie, oraz kolejnych hitach rynkowych opowiada nam właścicielka firmy - Kinga Stefańska - Boszhard.

    Więcej…