Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Specjalista ds. sprzedaży

Dam pracę Dodaj do ulubionych
Kontakt ds@optimaserwis.pl
https://www.optimaserwis.pl/

Opis

Praca szuka człowieka

Optima Serwis, Integrator IT z 20 letnim stażem na rynku w związku z rozbudową działu biuro serwisowego poszukuje:

· Specjalistów ds. sprzedaży · Handlowców · Regionalnych kierowników sprzedaży ·

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

- znajomość branży B2B biuro serwisowej

- doświadczenie w sprzedaży i znajomość towarów biuro serwisowych

- umiejętność tworzenia i utrzymywania relacji z Klientem B2B

- Własna baza Klientów mile widziana ale nie must have

- samodzielność i odpowiedzialność

- dobra organizacja pracy

- Pozytywne nastawienie do świata

 

Oferujemy:

- Umowa UoP lub B2B

- Stałe wynagrodzenie + premia od wypracowanego zysku

- przejrzysty i klarowny system prowizyjny

- szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje i wiedzę umożliwiające rozwój kompetencji.

- niekorporacyjny system pracy - przyjazna i nie stresująca atmosfera w pracy

- możliwość pracy zdalnej / hybrydowej

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich CV na mail ds@optimaserwis.pl

 

 

 

Telefony komórkowe_kreacje_świąteczne na Ceneo.pl

Lokalizacja

Warszawa, Polska, Europa

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 868
Wyświetlony: 512
Wygasa: 2024-05-30 12:49:00

Komentarze

comments powered by Disqus

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Action S.A. najlepszych dystrybutorem produktów klienckich Fujitsu w regionie EMEA&I

    Fujitsu nagrodziło ACTION S.A. pierwszym miejscem w konkursie Touch4Business Distributor Award 2015. Kolejna edycja konkursu organizowanego dla dystrybucji przez Fujitsu Technology Solutions dotyczyła okresu listopad 2014 ? luty 2015. W konkursie nagrodzono trzech najlepszych dystrybutorów z regionu EMEA&I, którzy w okresie akcji osiągnęli najlepsze wyniki w dynamice i wzroście sprzedaży biznesowych produktów klienckich (stacje robocze, notebooki) Fujitsu.

    Więcej…  
  • Brak współodpowiedzialności zabija zespoły

    Zespoły, aby mogły skutecznie działać, potrzebują kilku niezbędnych okoliczności i czynników. W ich ramach dużo mówi się o uzupełniających się umiejętnościach, identyfikacji członków zespołów z założonym celem czy otwartej komunikacji. Jest jeszcze jeden czynnik, który niesłusznie, często jest pomijany lub mylony z poziomem zaangażowaniem pracowników ? WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ.

    Więcej…