Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

 Odkryj na żywo inspirującą różnorodność wystawców i produktów

 Skorzystaj z cennych możliwości networkingu w wyjątkowej atmosferze

 Cyfrowe wsparcie dla maksymalizacji efektywności na targach

Wielkie i kolorowe z zupełnie nowymi atrakcjami - 73. Targi Spielwarenmesse czekają na zabawki z całego świata. Po udanym wznowieniu w tym roku, na przyszłoroczne targi – z nowym harmonogramem obowiązującym od wtorku 30 stycznia do soboty 3 lutego 2024 r. w Centrum Wystawowym w Norymberdze – organizator Spielwarenmesse eG oferuje odwiedzającym kluczowe innowacje i trendy wraz z cennymi spostrzeżeniami, które najlepiej doświadczyć na żywo. Ukierunkowane i tematyczne „specjalności” targów wniosą świeży impuls do asortymentu produktów, a różne wydarzenia wzmocnią coraz ważniejsze aspekty networkingu. Cyfrowe usługi informacyjne pomogą uczestnikom wynieść jeszcze więcej z tej imprezy.

Wszystko w jednym miejscu

Tegoroczne targi pokazały już jedno: Spielwarenmesse jest i pozostaje światowym centrum branży.

2142 wystawców z 69 krajów powitało blisko 60 000 specjalistycznych sprzedawców i kupców detalicznych ze 128 krajów. Udział w targach przekroczył 80% poziomu sprzed pandemii, co czyni je jednym z najbardziej udanych wznowień targów od czasu pandemii. „Wszystko wskazuje na to, że ten niezwykle zachęcający wynik zostanie znacznie poprawiony podczas kolejnego wydarzenia” – mówi Christian Ulrich, rzecznik zarządu Spielwarenmesse eG. „Spielwarenmesse jest w idealnej sytuacji, aby jeszcze bardziej zwiększyć swoje znaczenie jako siły przewodniej.” Niezależnie od tego, czy reprezentują Państwo kluczowych graczy o ugruntowanej reputacji, czy aspirujące start-upy, wszyscy decydenci zgromadzą się na terenie Spielwarenmesse. Przemysł i handel mają możliwość przyjaznego i wydajnego pielęgnowania relacji biznesowych oraz zdobywania nowych rynków i grup docelowych. Zmieniony harmonogram targów, które obecnie trwają od wtorku do soboty, obiecuje dalsze korzyści, takie jak możliwość zwiększenia kontaktów z czołowymi międzynarodowymi nabywcami i bardziej równomierne rozłożenie obciążenia na poszczególne dni. Ale to nie wszystko: odwiedzający i nabywcy zyskają różnorodne inspiracje do własnego, indywidualnego wyboru asortymentu. W ciągu pięciu dni w 18 halach można znaleźć 13 grup produktów – w idealnym momencie do składania zamówień, czyli na początku roku.

Spielwarenmesse Entrance 1

Wydarzenia warte uwagi

Podróż do Norymbergi angażuje wszystkie zmysły. W pamięci zapada aromat słynnego Lebkuchen (piernika), podobnie jak tematycznie zaplanowane Spielwarenmesse Specials, które obiecują nowe bodźce i powiew świeżości dla prowadzących interes odwiedzających. Na przykład zabawki ekologiczne można oglądać w strefie Toys go Green w hali 2, natomiast w hali 4 w strefie Insights-X – nazwanej tytułem targów o tej samej nazwie – znajdują się produkty i informacje z zakresu artykułów papierniczych, a w szczególności sektor „powrót do szkoły”. Równie wartościowa jest wizyta w hali 3A, w której można zobaczyć krajowych i międzynarodowych nowicjuszy w StartupArea i New Product Gallery z pionierskimi kreacjami produktów.

Ze względu na szybko zmieniające się wymiary biznesu, najnowsza grupa produktowa targów „Usługi dla handlu i przemysłu” ponownie pojawi się w hali 7 i obejmie dostawców usług marketingowych, opakowań, systemów kasowych i handlowych, a także instytuty badawcze, aby i ci wystawcy mogli pokazać swoje najnowsze pomysły. Jedna z ofert specjalnych po raz pierwszy znalazła się w hali 7A: w dziedzinie produktów związanych z modelami kolejowymi i budową konstrukcji modelarskich. Tutaj pasja odkrywania zostanie wzniecona poprzez działania dostosowane do ich miłośników, powstanie specjalny obszar prezentacji nowych produktów i pomysłów. Duży potencjał kryje się także w nowej strefie licencji LicenseLounge, oferowanej we współpracy z BRANDmate, Licensing International i Licensing Magazine, mieszczącej się w hali 12.0. Obejmie obszar sieci kontaktów dla sektora licencyjnego i będzie miejscem organizowania rozmowów licencyjnych, podczas których uczestnicy będą na żywo dzielić się wiedzą specjalistyczną w zakresie licencjonowania. Tymczasem w hali 3A odbędzie się Toy Business Forum, podczas którego prezentacje czołowych prelegentów będą dotyczyć najnowszych zagadnień związanych z handlem detalicznym. Głównymi tematami będą trendy, cyfryzacja, zrównoważony rozwój, marketing wpływowy i lojalność klientów. W środowy poranek zwycięzcy nagrody ToyAward, obejmującej sześć różnych kategorii produktów, zaprezentują się uroczyście na tej samej, przyjaznej mediom scenie. Zainteresowane firmy mają czas do 19 listopada na zgłaszanie swoich innowacji.

Spielwarenmesse Life's a Playground Key visual

Networking dla wszystkich uczestników

Kontakt osobisty jest niezwykle ważny dla branży zabawek i jest wspierany przez Spielwarenmesse poprzez różne formaty networkingu i komunikacji. Z nowego harmonogramu targów skorzystają obecni na miejscu uczestnicy. W ciągu tygodnia różne grupy docelowe będą miały dostęp do ogromnych możliwości nawiązywania kontaktów w odpowiednich formach. Pierwszego dnia targów po raz pierwszy we wszystkich halach odbędzie się PressDay. Wszyscy wystawcy powinni skorzystać z okazji, aby zaprezentować swoje nowe produkty i pomysły przedstawicielom mediów i twórcom treści z niezliczonej liczby krajów, za pomocą przyciągających wzrok działań promocyjnych. W czwartkowy wieczór zaś zapanuje atmosfera imprezowa: podczas cieszącej się w tym roku dużą popularnością imprezy RedNight, po zakończeniu dnia targów o godzinie 17:00, wszyscy uczestnicy będą mogli zrelaksować się przy drinku i dobrej muzyce na stoiskach. Osoby zainteresowane grami mogą nawiązać kluczowe kontakty podczas drugiej edycji „Internationale Spieleerfindermesse – Game Inventors Convention”. Autorzy gier zaprezentują swoje nowe, innowacyjne koncepcje redaktorom wydawców gier w piątek na poziomie 1 NCC Mitte. Następnie odbędzie się GamingHour, podczas której będzie można nawiązać kontakty i pograć. Miłośnicy modeli kolejek i modeli do składania będą mogli nacieszyć się w sobotę podczas dnia otwartego, kiedy to Spielwarenmesse ponownie otworzy dla zainteresowanych konsumentów halę 7A i umożliwi bezpośredni kontakt z wystawcami. Oprócz różnorodnych działań i prezentacji, po raz pierwszy będzie tu możliwa sprzedaż detaliczna. 

Spielwarenmesse Toy Business Forum

Nie tylko na targach

Oferta produktów i usług na targach Spielwarenmesse jest ogromna. Aby pomóc przedstawicielom handlowym uzyskać jak największe korzyści z wizyty w zakresie przyszłych strategii biznesowych, informacje cyfrowe udostępnione przez organizatora ułatwiają doskonałe przygotowanie się przed targami jak i kontynuację relacji po targach. Platforma Spielwarenmesse Digital jest dostępna jako sieć branżowa przez cały rok i zawiera zwięzłe informacje o wystawcach, interaktywne plany hal oraz informacje o programie towarzyszącym. Tak samo praktyczne są zintegrowane narzędzia sieciowe z funkcją czatu, połączeniami audio/wideo i sugerowanymi kontaktami. Absolutnym must-have jest aplikacja Spielwarenmesse, która jest zsynchronizowana ze Spielwarenmesse Digital. Będąc w ruchu, kupujący mogą z łatwością nawigować po terenach targowych. Informacyjne podsumowanie każdego dnia zapewnia Spielwarenmesse TV. Innowacje i najważniejsze wydarzenia zostały zebrane w interesujący sposób za pomocą klipów wideo dostępnych w popularnych kanałach mediów społecznościowych, takich jak YouTube. A w świecie cyfrowym wciąż pojawia się podcast Spielwarenmesse. Rozmowy z ciekawymi osobistościami z branży dostępne są na wszystkich popularnych platformach przez cały rok.

Spielwarenmesse oferuje inspirującą mieszankę innowacji, informacji i networkingu, dzięki której w 2024 r. Norymberga ponownie stanie się miejscem dla światowego przemysłu” – podsumowuje Christian Ulrich. Bilety trafią do sprzedaży detalicznej od 29 listopada 2023 roku.

Wybrane ogłoszenia

Połączenie elegancji z trendami
Poszukiwany handlowiec!
Dla dzieci 4+ z 20 aktywnościami.
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Fluo marki Main Paper
Poręczny notatnik do torebki.
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Dla projektantek Big Dream Girl
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Lepimy dinozaura Rexa

    Prace plastyczne to najlepsze co możesz zrobić dla swojego dziecka. Ćwiczenia małych paluszków przy pracach manualnych, nauka cierpliwości i dokładności na długo będą procentowały w życiu. Jeśli więc brakuje Ci pomysłu, jak spędzić czas ze swoją latoroślą, podpowiadamy ci w naszym filmie.

    Więcej…  
  • Videoreportaż z konferencji Biuro Plus - 2018

    To już kolejna edycja konferencji Biuro Plus za nami. Nowa forma spotkań branżowych na stałe wpisała się w agendę organizatora. Warsztaty, gry, konkursy, szkolenia...W tym klimacie spędziliśmy pierwszy weekend października.

    Więcej…