Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Coraz ciężej w naszej branży o dobrego pracownika. Firmy usilnie próbują przyciągnąć swoją ofertą kolejne osoby. Niby na rynku jest dość duża chęć zmiany pracy, jednak coś powoduje, że brak ludzi coraz częściej irytuje pracodawców. Czy to wynik takich czasów, czy "dobrej zmiany"? A może nieadekwatnych do potrzeb pracowników pensji?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Wybrane ogłoszenia

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
Ceramiczna skarbonka w kształcie świnki.
Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
Szeroka oferta breloczków
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
Kubek dla TatyKubek dla Taty
Sprzedam29,99 zł - sugerowana cena detaliczna PLN
Kubek dla każdego faceta.
Ręcznie malowane torebki.
Nowa oferta marki JOVI.
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Przyłbica CRESCOPrzyłbica CRESCO
Sprzedam6,50 PLN (brutto)
Produkt wyprodukowany w Polsce.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wystartowały Wirtualne targi branżowe!!

    Wirtualne targi są organizowane przez Grupę CX od 3 sezonów. Ich pierwsze uruchomienie w 2018 r. było możliwe dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas prowadzenia Platformy do sprzedaży w internecie. Wirtualne targi są z nią połączone, np. jeśli sklep ma aktywne konto na Platformie, to zamówienie złożone na Wirtualnych targach znajdzie się tam w historii zamówień.

    Więcej…  
  • Weź udział w targach bez wychodzenia z domu

    Zapewne dotarły do Ciebie już informacje o wirtualnych targach, które właśnie wystartowały. Dziś krok po kroku pokażemy Ci jak przyjemnie jest robić zakupy bez wychodzenia z domu.

    Więcej…