Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Coraz ciężej w naszej branży o dobrego pracownika. Firmy usilnie próbują przyciągnąć swoją ofertą kolejne osoby. Niby na rynku jest dość duża chęć zmiany pracy, jednak coś powoduje, że brak ludzi coraz częściej irytuje pracodawców. Czy to wynik takich czasów, czy "dobrej zmiany"? A może nieadekwatnych do potrzeb pracowników pensji?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Wybrane ogłoszenia

Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Farby pakowane po 500 ml.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Polska marka artykułów czyszczących.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Podręczna drukarka etykiet
Nowa oferta marki JOVI.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Bądź oryginalny!!

    Nie lubisz rutyny? Twoi klienci domagają się oryginalnych produktów? Twoją pasją jest rysowanie? Ta propozycja skierowana jest więc do Ciebie.

    Więcej…  
  • Robisz zakupy w Lidl'u? To dobrze! - Part II

    Po dzisiejszym spotkaniu z Zarządem firmy Rafcom z przyjemnością informujemy, że akcja LIDL skradła Wasze serca! Właśnie dlatego firma rusza znowu z kolejną akcją! Jeśli jesteś stałym klientem sieci sklepów LIDL, jeśli nim nie jesteś, a chcesz otrzymać bony zakupowe, czytaj dalej. 

    Więcej…