Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Coraz ciężej w naszej branży o dobrego pracownika. Firmy usilnie próbują przyciągnąć swoją ofertą kolejne osoby. Niby na rynku jest dość duża chęć zmiany pracy, jednak coś powoduje, że brak ludzi coraz częściej irytuje pracodawców. Czy to wynik takich czasów, czy "dobrej zmiany"? A może nieadekwatnych do potrzeb pracowników pensji?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Wybrane ogłoszenia

NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
5 kolorów zabawy.
Pióro + długopis ELEGANT w etui prezentowym
Pióro + długopis MASTER SOFT w opakowaniu ES
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje handlowca.
Upominek dla wyjątkowej osoby.
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje handlowca.
Osłona ochronna antywirusowa MemoBe do biura i skl ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Udany początek sezonu na targach branżowych we Frankfurcie

    Trzy targi konsumenckie we Frankfurcie - Christmasworld, Paperworld i Creativeworld - z powodzeniem otworzyły nowy sezon biznesowy z tematami przyszłościowymi i najnowszymi trendami. 3.119 wystawców z 68 krajów zainspirowało krajowy i międzynarodowy handel innowacjami z dziedziny sezonowej i świątecznej dekoracji, papieru, materiałów biurowych i artykułów piśmiennych oraz artykułów hobbystycznych, rzemieślniczych i artystycznych.

    Więcej…  
  • Zwiń sobie klawiaturę...

    Firma LG Electronics (LG) wprowadziła pierwszą w branży, sztywną i przystosowaną do rolowania klawiaturę bezprzewodową, która została zaprezentowana na IFA 2015 w Berlinie. W odróżnieniu od innych przenośnych klawiatur dostępnych na rynku, klawiatura Rolly Keyboard (model KBB-700) od LG może być składana wzdłuż czterech rzędów przycisków, dzięki czemu powstaje łatwa do przenoszenia „listwa“, bez trudu mieszcząca się w torebce lub aktówce.

    Więcej…