Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Coraz ciężej w naszej branży o dobrego pracownika. Firmy usilnie próbują przyciągnąć swoją ofertą kolejne osoby. Niby na rynku jest dość duża chęć zmiany pracy, jednak coś powoduje, że brak ludzi coraz częściej irytuje pracodawców. Czy to wynik takich czasów, czy "dobrej zmiany"? A może nieadekwatnych do potrzeb pracowników pensji?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie Rafcom.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Rodzinna zabawa na każdy weekend.
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Idealne do malowania także pisanek.
Polska marka artykułów czyszczących.
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Idealne dla najmłodszych
Flamastry artystyczne Alpino - 30 kolorów

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Angielski dla dzieci – od jakiego wieku zacząć naukę? Jak powinien wyglądać?

    Angielski dla dzieci jest nauczany w większości polskich szkół i przedszkoli. Nic dziwnego – jest to umiejętność nie do przecenienia. Znając angielski, jesteśmy w stanie swobodnie podróżować, nawiązując przyjaźnie na całym świecie. Co więcej – to także podstawa, gdy ubiegamy się o dobrą pracę. To już nie jest atut czy dodatkowa zaleta, ale absolutne minimum, które trzeba spełnić, by zatrudnić się w międzynarodowej firmie, ale także niewielkim, regionalnym miejscu. Osoby, które marzą o karierze na uczelni, z pewnością szybko przekonają się, że bez angielskiego ani rusz! Jednym słowem – angielski dla dzieci to nie wymysł czy nowoczesna fanaberia, ale podstawa. Dzięki temu zapewnisz swojemu dziecku lepszy start w dorosłość. 

    Więcej…  
  • Homo Sapiens w 3012 roku

    Praca redakcyjna ma to do siebie, że tworząc zupełnie nowe teksty, trafiamy na wyjątkowo ciekawe artykuły. Podobnie było i tym razem. Wyobraźcie sobie, że w związku z nowymi technologiami, które nas zewsząd otaczają, zmieni się dość poważnie nasz wygląd.

    Więcej…