Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Coraz ciężej w naszej branży o dobrego pracownika. Firmy usilnie próbują przyciągnąć swoją ofertą kolejne osoby. Niby na rynku jest dość duża chęć zmiany pracy, jednak coś powoduje, że brak ludzi coraz częściej irytuje pracodawców. Czy to wynik takich czasów, czy "dobrej zmiany"? A może nieadekwatnych do potrzeb pracowników pensji?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Wybrane ogłoszenia

Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Nowa oferta marki JOVI.
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Nowość w ofercie Rozette.
Totalny hit sprzedażowy!!
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Activejet ponownie doceniony przez PC World

    Redakcja miesięcznika PC World po raz kolejny przeprowadziła wielki test alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych. Tym razem pod lupę wzięto m.in. skomplikowane kartridże głowicowe do urządzeń HP. W tej kategorii liderem ponownie okazała się marka Activejet, która została wyróżniona jako „Najlepsza opłacalność” oraz „Najlepsza wydajność”.

    Więcej…  
  • 75 rocznica Batmana

    Trwają obchody 75-lecia Batmana, jednego z najbardziej znanych superbohaterów wszechczasów. Specjalnie z tej okazji zostało zaprojektowane rocznicowe logo postaci.

    Więcej…