Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Długopisy wymazywalne towarzyszą nam od wielu lat. Niezaprzeczalnie jednak prekursorem w tym temacie była marka Pilot. Zanim jednak na rynek trafił tak wygodny produkt gro z nas wychowało się na piórach wiecznych i zmazywaczach.

Nie będziemy ukrywać, że długopis wymazywalny pod marką Frixion, który przywędrował do nas z zachodniej granicy bardzo szybko podbił polski rynek. Równie szybko znalazł swoich naśladowców.

Z tak dużym entuzjazmem przyjęty produkt, który ułatwił życie wielu uczniom, po bardzo krótkim okresie znalazł sobie podobne produkty, które miały stać się jego alternatywą. Nad tym, kto był pierwszy i dlaczego nie będziemy się teraz rozwodzić. Ktoś musiał, a jak to w handlu bywa zawsze pojawiają się alternatywy dające przede wszystkim wybór klientom.

Już na początku bieżącego roku nasza redakcja, pod naciskiem czytelników, ogłosiła, iż ma w planach przeprowadzenie testu długopisów zmazywalnych. Nie ukrywamy, że odzew był bardzo szybki i trafiły do nas od razu produkty firmy SADPEX oraz LEVIATAN. W toku rozmów z producentami/ dystrybutorami niestety znaleźli się tacy, którzy nie chcieli przystąpić do naszego testu. Nie analizujemy czemu. Czy z obawy przed wynikiem, czy z innych pobudek - nie nam to oceniać. Cieszymy się jednak, że gro firm nadesłało swoje produkty, które przez pół roku bacznie testowaliśmy.

Z produktów dostępnych na rynku trafiły do nas:

  • długopis RESET firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO.

  • długopis RESET Clic firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO.
  • Gelstick marki Aplus dystrybuowany przez firmę Amex Stationery (producent: Beifa Group)
  • pióro Errata z wymiennymi wkładami firmy Leviatan-Poligrafia
  • Fray marki Noster dystrybuowany przez firmę A7
  • Fray Classic marki Noster firmy A7
  • Uni-Ball Signo marki Uni-Mitsubishi dystrybuowanej przez firmę Trodat
  • Frixion marki PILOT dystrybuowany przez firmę WPC

Jak wyglądały testy i kto odpadł w przedbiegach zobaczcie w naszym video, do którego link umieszczamy na dole artykułu.

Teraz jednak chcemy Wam przedstawić ogólne i najważniejsze cechy produktów oraz ich średnie ceny rynkowe brutto (ceny pochodzą z różnych sklepów internetowych).

  • Długopis RESET firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO. Produkt dostępny w czterech wersjach kolorystycznych obudowy. Kolor tuszu - niebieski. Wymienne wkłady. Średnia cena rynkowa długopisu: 4,15 zł/ szt. (cena wkładu: 2,50 zł/ szt.)
  • Długopis RESET Clic firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO. 4 kolory korpusów. Tusz - niebieski. Wymienne wkłady. Średnia cena rynkowa długopisu: 5,29 zł/ szt. (wkład: 2,99 zł/ szt)
  • Gelstick marki Aplus dystrybuowany przez firmę Amex Stationery (producent: Beifa Group). Średnia cena rynkowa długopisu: 4 zł/ szt.
  • Pióro Errata z wymiennymi wkładami firmy Leviatan-Poligrafia. Tusz - niebieski/ czarny. Wymienny wkład kompatybilny z większością produktów dostępnych na rynku. Średnia cena rynkowa długopisu: 6 zł/ szt. (wkład: 2,33 zł/ szt.)
  • Fray marki Noster dystrybuowany przez firmę A7. Wymienny wkład w kolorze niebieskim i czarnym. Średnia cena rynkowa długopisu: 5,36 zł/ szt. (wkład: 4 zł/ szt.)
  • Fray Classic marki Noster firmy A7. Wymienny wkład w kolorze niebieskim i czarnym. Średnia cena rynkowa długopisu: 4,17 zł/ szt.
  • Uni-Ball Signo marki Uni-Mitsubishi dystrybuowanej przez firmę Trodat. Dostępne kolory: niebieski, czarny, czerwony, fioletowy, różowy, pomarańczowy. Wymienne wkłady. Średnia cena rynkowa długopisu: 8 zł/ szt. (wkład: 5,49 zł/ szt.)
  • Frixion marki PILOT dystrybuowany przez firmę WPC. Dostępne kolory: czarny, niebieski, brązowy, czerwony, zielony, różowy, fioletowy, lazurowy, pomarańczowy, jasno-zielony. Wkłady wymienne. Średnia cena rynkowa długopisu: 10 zł/ szt. (wkład: 5 zł/ szt.)

Zobacz wykorzystanie długopisów ścieralnych w praktyce. Do każdego testu wybierany był nowy długopis.

Wybrane ogłoszenia

Ołówek z popularnej serii Gwiazdki w wersji metali ...
NOWE ZAKŁADKI FRESH JUŻ DOSTĘPNE!
Nowe tonery do drukarek Canon.
Firma Gross Wazia z siedzibą w Łodzi szuka pracown ...
Zespół Rafcom zaprasza do współpracy.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Urządzenie refabrykowane – fabrycznie nowe.
Monsterowe temperówki.
Zakładki indeksujące smart pet fresh 12x45mm 5x25s ...
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Po co komu biuwar?

    Notesy, karteczki samoprzylepne, kalendarze - są osoby, które właśnie w nich notują najważniejsze rzeczy. Gro jednak woli mieć całe biurko "pod ręką". O co chodzi? Oczywiście o biuwary, które w nagłych sytuacjach mogą wesprzeć nas w pracy. 

    Więcej…  
  • Czas to waluta dwudziestego pierwszego wieku

    W dniu 12 kwietnia 2014 roku, na walnym zgromadzeniu wspólników, został wybrany nowy Zarząd oraz Rada Nadzorcza Konsorcjum Biuro Klub. Na jej czele stanął Krzysztof Porębski – Prezes firmy Biuro-LAND z Jaworzna. O planach, rynku biuroserwisowym oraz przyjaźni w biznesie rozmawia redaktor naczelna portalu scann.R - Daria Kostera.

    Więcej…  

Newsflash

Historia pewnej temperówki...

Oszczytko, temperówka, strugaczka, ostrzałka, ostrzynka, zastróżka - to zaledwie kilka nazw mechanicznego gadżetu do ostrzenia ołówków. Produktu, bez którego chyba nie wyobrażamy sobie dziś życia. W szkole, w domu, w biurze, gdy nasze ołówki bądź kredki tracą swoją ostrość, urządzenie to może przywrócić je do należytego użytku. Skąd jednak wywodzi się ten przedmiot? Jakie kryły się pobudki do jego stworzenia?

Więcej…

Temperówka - ważna rzecz!

Niby taki mały przyrząd, niby niepotrzebny a jednak wyobraź sobie życie bez temperówki w szkole. Czy wiesz, że dzisiejsze ostrzałki, strugawki a nawet gdzieniegdzie zwane ostrzówki opatentowane zostały w 1828 roku. Dziś nie przypominają "urządzeń" z tamtych lat a czasem nawet ich design jest sztuką samą w sobie.

Więcej…

Po sanacji wiemy jak działać w sytuacjach kryzysowych

Action koncentruje się na rozwijaniu w Polsce zdywersyfikowanego portfela małych i średnich firm po wcześniejszym odejściu od handlu z sieciami handlowymi, a w Europie skupia się na bazie sklepów internetowych, poinformował ISBtech wiceprezes Action, Sławomir Harazin. Ocenia, że wraz z doświadczeniem prowadzenia sanacji spółka nauczyła się jak radzić sobie w kryzysie i jest gotowa do spłaty wierzycieli według założeń układu.

Więcej…