Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Długopisy wymazywalne towarzyszą nam od wielu lat. Niezaprzeczalnie jednak prekursorem w tym temacie była marka Pilot. Zanim jednak na rynek trafił tak wygodny produkt gro z nas wychowało się na piórach wiecznych i zmazywaczach.

Nie będziemy ukrywać, że długopis wymazywalny pod marką Frixion, który przywędrował do nas z zachodniej granicy bardzo szybko podbił polski rynek. Równie szybko znalazł swoich naśladowców.

Z tak dużym entuzjazmem przyjęty produkt, który ułatwił życie wielu uczniom, po bardzo krótkim okresie znalazł sobie podobne produkty, które miały stać się jego alternatywą. Nad tym, kto był pierwszy i dlaczego nie będziemy się teraz rozwodzić. Ktoś musiał, a jak to w handlu bywa zawsze pojawiają się alternatywy dające przede wszystkim wybór klientom.

Już na początku bieżącego roku nasza redakcja, pod naciskiem czytelników, ogłosiła, iż ma w planach przeprowadzenie testu długopisów zmazywalnych. Nie ukrywamy, że odzew był bardzo szybki i trafiły do nas od razu produkty firmy SADPEX oraz LEVIATAN. W toku rozmów z producentami/ dystrybutorami niestety znaleźli się tacy, którzy nie chcieli przystąpić do naszego testu. Nie analizujemy czemu. Czy z obawy przed wynikiem, czy z innych pobudek - nie nam to oceniać. Cieszymy się jednak, że gro firm nadesłało swoje produkty, które przez pół roku bacznie testowaliśmy.

Z produktów dostępnych na rynku trafiły do nas:

  • długopis RESET firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO.

    CRESCO Długopis wymazywalny RESET
  • długopis RESET Clic firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO.

  • Gelstick marki Aplus dystrybuowany przez firmę Amex Stationery (producent: Beifa Group)
  • pióro Errata z wymiennymi wkładami firmy Leviatan-Poligrafia

  • Fray marki Noster dystrybuowany przez firmę A7

  • Fray Classic marki Noster firmy A7

  • Uni-Ball Signo marki Uni-Mitsubishi dystrybuowanej przez firmę Trodat
    Oryginalna japonia 6 sztuk uni-ball Signo szeroki UM-153 długopis żelowy-1 0mm niebieski czarny czerwony biały srebrny złoty tanie i dobre opinie Biuro i szkoła pen Normalne Żelowy wkład Metal Gel Pen Mitsubishi 9 8 mm 11 3 mm Waterproof 13 9 cm 5 5 inches 4 3 mm
  • Frixion marki PILOT dystrybuowany przez firmę WPC

Jak wyglądały testy i kto odpadł w przedbiegach zobaczcie w naszym video, do którego link umieszczamy na dole artykułu.

Teraz jednak chcemy Wam przedstawić ogólne i najważniejsze cechy produktów oraz ich średnie ceny rynkowe brutto (ceny pochodzą z różnych sklepów internetowych).

  • Długopis RESET firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO. Produkt dostępny w czterech wersjach kolorystycznych obudowy. Kolor tuszu - niebieski. Wymienne wkłady. Średnia cena rynkowa długopisu: 4,15 zł/ szt. (cena wkładu: 2,50 zł/ szt.)
  • Długopis RESET Clic firmy SADPEX produkowany pod marką CRESCO. 4 kolory korpusów. Tusz - niebieski. Wymienne wkłady. Średnia cena rynkowa długopisu: 5,29 zł/ szt. (wkład: 2,99 zł/ szt)
  • Gelstick marki Aplus dystrybuowany przez firmę Amex Stationery (producent: Beifa Group). Średnia cena rynkowa długopisu: 4 zł/ szt.
  • Pióro Errata z wymiennymi wkładami firmy Leviatan-Poligrafia. Tusz - niebieski/ czarny. Wymienny wkład kompatybilny z większością produktów dostępnych na rynku. Średnia cena rynkowa długopisu: 6 zł/ szt. (wkład: 2,33 zł/ szt.)
  • Fray marki Noster dystrybuowany przez firmę A7. Wymienny wkład w kolorze niebieskim i czarnym. Średnia cena rynkowa długopisu: 5,36 zł/ szt. (wkład: 4 zł/ szt.)
  • Fray Classic marki Noster firmy A7. Wymienny wkład w kolorze niebieskim i czarnym. Średnia cena rynkowa długopisu: 4,17 zł/ szt.
  • Uni-Ball Signo marki Uni-Mitsubishi dystrybuowanej przez firmę Trodat. Dostępne kolory: niebieski, czarny, czerwony, fioletowy, różowy, pomarańczowy. Wymienne wkłady. Średnia cena rynkowa długopisu: 8 zł/ szt. (wkład: 5,49 zł/ szt.)
  • Frixion marki PILOT dystrybuowany przez firmę WPC. Dostępne kolory: czarny, niebieski, brązowy, czerwony, zielony, różowy, fioletowy, lazurowy, pomarańczowy, jasno-zielony. Wkłady wymienne. Średnia cena rynkowa długopisu: 10 zł/ szt. (wkład: 5 zł/ szt.)

Zobacz wykorzystanie długopisów ścieralnych w praktyce. Do każdego testu wybierany był nowy długopis.

Wybrane ogłoszenia

Idealne dla najmłodszych
5 kolorów zabawy.
Zestaw plastelin dla dzieci.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Nowa na polskim rynku oferta zakreślaczy.
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Nowość w ofercie Mer-Plus.
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Sprzedawane na całym świecie co 6 minut...

    Perfekcyjnie dopracowane szczegóły oraz jakość to znaki rozpoznawcze marki Snopake. Firma Battelle Institute of America, która ją stworzyła, błyskawicznie rozwinęła się w 1955 roku, kiedy to po raz pierwszy na rynek wypuściła korektory w płynie marki Snopake. W 1988 roku opracowano pierwsze teczki polipropylenowe, które wraz z rozwojem firmy zaczęły podbijać cały świat.

    Więcej…  
  • Jak wybrać myszkę idealną do biura?

    Przy zakupie komputera najczęściej ignorowanym elementem, zaraz obok klawiatury, jest myszka. Większość użytkowników próbuje właśnie w tych dwóch częściach szukać oszczędności. Podobne myślenie kieruje pracodawcą przy zakupie sprzętu do biura. Nawet drobne detale przy wyborze takiej budżetowej opcji mogą znacznie wpłynąć na komfort pracy i wydajność pracowników. Czym kierować się przy wyborze myszki, nie chcąc przy tym przepłacić?

    Więcej…  

Newsflash

Spełniamy oczekiwania Klientów i wymagania rynku.

Kingę Stefańską-Boszhard znam od lat. Gdy się spotkałyśmy pierwszy raz paręnaście lat temu, muszę przyznać, że była jednym z wielu producentów artykułów papierniczych. A owszem torebki okolicznościowe, które były w ofercie firmy ROZETTE zawsze wyróżniały się na rynku, jednak muszę przyznać, że dopiero parę lat później na każdych targach to przy jej stoisku zatrzymuję się na dłużej.

Więcej…

Możliwość wyboru miejsca wykonywania pracy sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi

Pracownicy, którzy mogą w pełni autonomicznie wybierać miejsce wykonywania pracy, są z niej bardziej zadowoleni. Jednak obecnie tylko jeden na pięciu ma pełną swobodę wyboru miejsca, z którego pracuje. Choć 63% wszystkich pracowników preferuje pracę hybrydową, tylko 45% może elastycznie dzielić czas na pracę w domu i w biurze. Tak wynika z tegorocznego globalnego raportu o pracy hybrydowej ,,Hybrid Ways of Working Global Reportopracowanego przez Jabra. Raport, przeprowadzony wśród 2800 pracowników umysłowych z sześciu krajów, analizuje nastroje i motywacje pracowników związane z fizycznym miejscem pracy w erze pracy hybrydowej.

Więcej…

Finał programu motywacyjnego - Zwiedzaj z Rozette!

Jeszcze tylko do 31 maja 2022 roku można dołączyć do akcji promocyjnej firmy ROZETTE. Wystarczy 25.000 punktów, aby wraz z całym zespołem firmy z Łowicza odwiedzić stolicę Holandii.

Więcej…