Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Papier

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kingę Stefańską-Boszhard znam od lat. Gdy się spotkałyśmy pierwszy raz paręnaście lat temu, muszę przyznać, że była jednym z wielu producentów artykułów papierniczych. A owszem torebki okolicznościowe, które były w ofercie firmy ROZETTE zawsze wyróżniały się na rynku, jednak muszę przyznać, że dopiero parę lat później na każdych targach to przy jej stoisku zatrzymuję się na dłużej.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Nareszcie - sławna w naszej branży Pani Mirka spotkała się z nami. Gdy po raz pierwszy poznaliśmy wagę tej osoby w firmie Mer-Plus dzięki rozmowie opublikowanej w artykule Tu nad wszystkim czuwa Pani Mirka, od tego czasu osobiście chcieliśmy z nią porozmawiać. I udało się!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Torby ręcznie malowane - to produkt wyjątkowy, niepowtarzalny i nieszablonowy. Gdy poznamy technikę jego powstania to tym bardziej nie tylko będziemy chcieli być jego właścicielem, ale być może i projektantem. Obecnie nastała moda na handmade. Własnoręcznie przygotowujemy kartki, zaproszenia, prezenty... Czemu więc nie torby prezentowe?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wybór papieru ksero w ofercie firmy RAFCOM znów się poszerzył! W marcu do głównego magazynu dojechała potężna dostawa z firmy MM Kwidzyn. Tym razem podwarszawski dystrybutor będzie mógł zaoferować papier A4 Quedi Everyday 80g

Podkategorie


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Największe na świecie międzynarodowe targi dla hobbistów i artystów

    Creativeworld to połączenie platformy biznesowej, miejsca do składania zamówień, kuźni innowacji i sceny najnowszych trendów. W dniach od 26 do 29 stycznia 2019 otworzą swoje podwoje i zaprezentują jedyną w swoim rodzaju różnorodność produktów i niezwykłe wydarzenia z sektora DIY najwięksi dostawcy. Już za miesiąc widzimy się we Frankfurcie!

    Więcej…  
  • Klient końcowy vs upominki reklamowe - wyniki V edycji badania PIAP

    Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek – to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

    Więcej…