Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W sezonie 2024 Amex Stationery przedstawi swoim klientom legendarną markę Clairefontaine. W pierwszym etapie będzie to dostępna na wyłączność kolekcja charakterystycznych zeszytów i brulionów, które po raz pierwszy zostały dostosowane do specyfikacji i potrzeb polskiego konsumenta. „Jesteśmy zaszczyceni, mogąc wprowadzać na rynek polski kolejną tak zasłużoną dla naszej branży markę. Magiczne doświadczenie z pisania po papierze tej klasy to coś co nasi klienci z pewnością docenią. Warto było czekać.” – powiedział Artur Romanowski, Prezes Zarządu Amex Stationery sp. z o.o.

Clairefontaine to firma założona we Francji w 1858 roku i jest obecnie jedynym producentem artykułów papierniczych w Zachodniej Europie, który wciąż produkuje własny papier w swojej historycznej fabryce w Etival-Clairefontaine. Gwarantuje to nie tylko najwyższą jakość, ale także pełną kontrolę nad wpływami środowiskowymi związanymi z produkcją.

Dziś Clairefontaine jest jednym najbardziej renomowanych i największych producentów papieru na świecie. Tylko jedna z wielu maszyn w głównej fabryce we Francji osiąga prędkość 1000 metrów na minutę, co oznacza 60 kilometrów i 15 ton papieru wyprodukowanego na godzinę. Rocznie z wszystkich fabryk dostarczane jest klientom 165 000 ton niepowlekanego, wolnego od celulozy papieru.

Clairefontaine jest poważana jako ekspert od produkcji wysokiej jakości papieru. Oferuje swoim klientom szeroką gamę produktów, które niejednokrotnie definiowały europejskie standardy w doświadczeniu pisania. Słynny papier Clairefontaine o gramaturze 90 g/m² zapewnia jedwabiście gładką powierzchnię, doskonałą odporność na rozmazywanie i idealne satynowe wykończenie.

Zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój jest potwierdzone potrójnymi certyfikatami ISO 9001, 14001 i 50001, świadczącymi o nowoczesnych, zaawansowanych i ekologicznych praktykach produkcyjnych. Firma wykorzystuje włókna pochodzące z odpadów tartacznych lub przycinanych drzew, minimalizując tym samym wpływ na lasy, a certyfikaty PEFC™ i FSC® dodatkowo zapewniają gwarancję odpowiedzialnego nimi zarządzania. Co więcej, włókna używane do produkcji pochodzą z odnawialnych źródeł, co sprawia, że papier nadaje się w 100% do recyklingu i wspiera ideę gospodarki cyrkularnej.

 

cf   artykul i news 2 v

 

Na sezon 2024 Amex Stationery wspólnie z Clairefontaine przygotowali kolekcję zeszytów szkolnych o gramaturze 90 g/m² w formatach A5 i A4 dostosowanych do polskich standardów, jak odpowiednie marginesy, polskie okładki oraz precyzyjnie wykonane nadruki linii lub kratek. Z całością propozycji można zapoznać się już podczas targów szkolnych na stoisku Amex.

Bez względu na to, czy używasz pióra wiecznego, długopisu czy ołówka, papier Clairefontaine zapewnia magiczne doświadczenia z pisania.

 

Wybrane ogłoszenia

Dla projektantek Big Dream Girl
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Poszukiwani pracownicy
Młodzież miała wyzwanie...
Genialna książka dla dziewczynek.
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Połączenie elegancji z trendami
Nowość w ofercie Rafcom.
Dla dzieci 4+ z 20 aktywnościami.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Powrót po urlopie to dobry moment na zmiany w pracy.

    Powrót z urlopu to dobry moment na przewartościowanie i przeorganizowanie dotychczasowych obowiązków oraz wprowadzenie zmian. Jedną z nich powinno być wyćwiczenie asertywności w relacjach z szefem i współpracownikami, co przełoży się na większy komfort w miejscu pracy, poprawi efektywność i podniesie pewność siebie. Taka zmiana jest trudna zwłaszcza dla osób nieśmiałych, introwertycznych, dlatego dobrze jest wprowadzać ją małymi kroczkami. Trzeba też uważać, żeby nie pomylić asertywności z roszczeniowością i agresją. 

    Więcej…  
  • Fabian Langenskiöld został powołany na stanowisko nowego Dyrektora Sprzedaży Arctic Paper S.A.

    Fabian Langenskiöld został powołany na stanowisko nowego Dyrektora Sprzedaży Arctic Paper S.A. Nominacja ta to kolejny krok we wdrażaniu nowej strategii Arctic Paper. Fabian Langenskiöld obejmie stanowisko 1 marca br. Zastąpi on Michała Sawkę, który opuści Arctic Paper za porozumieniem stron.

    Więcej…