Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Przygotowania do kolejnego sezonu promocyjnego w firmie Rafcom trwały już od zeszłego roku. To właśnie wtedy Paweł Piórkowski, Dyrektor Generalny firmy zdradził nam plany na kolejny wyjazd organizowany dla najlepszych klientów. Zgodnie z deklaracją cel wyjazd po raz kolejny został znacznie oddalony.

O kolejnej akcji "Wakacje z Rafcom" rozmawiamy z naszym stałym rozmówcą warszawskiej firmy Rafcom - Pawłem Piórkowskim. 

scann.R.: Pawle to już trzeci rok gdy zapracie swoich klientów do akcji "Wakacje z RAFCOM". Czy można uznać, że kampania na stałe wpisała się w Waszą strategię?

Paweł Piórkowski: Myślę, że rzeczywiście można uznać, że tego typu akcje na stałe trafiły do naszej strategii. Nie ma się jednak co dziwić - mamy z nich wymierne korzyści. Mam tu oczywiście na myśli nie tylko rosnące obroty ale przede wszystkim bardzo dobre relacje z klientami. To ze względu na nie z przyjemnością organizujemy ponownie nasz wspólny wyjazd.

Portugalia, Maroko ? tym razem gdzie zabieracie swoich klientów?

W tym roku, zgodnie z tym, co mówiłem pół roku temu, oddalamy się po raz kolejny od naszego kraju. Destynacja to Wyspy Kanaryjskie, a konkretniej Gran Canaria.

Czy do akcji "Wakacje z RAFCOM" może przystąpić każda firma?

Tak - oczywiście. Warunkiem jednak jest dalsza odsprzedaż materiałów eksploatacyjnych marki PRISM. Dlatego w naszym przypadku będą to głównie biuroserwisy, hurtownie, resellerzy oraz sklepy internetowe.

Jakie musi spełnić warunki firma chcąca uczestniczyć w Waszym wyjeździe?

Pierwszym warunkiem jest wysłanie do nas zgłoszenia z potwierdzeniem chęci udziału w konkursie. Aby spełnić warunki promocji i zakwalifikować się na główną nagrodę, należy w tym okresie wykonać obrót minimum 50 tys. zł na zamiennikach marki PRISM i środkach czystości marki CLEVERTON. Zabieramy pierwsze 12 firm, które je spełnią, tak więc zapowiada się ciekawa rywalizacja. Oczywiście, jeśli firma nie zakwalifikuje się do tej dwunastki, przewidujemy nagrody II i III stopnia.

Pawle - warunkiem konkursu jest dokonanie zakupów u Was w firmie - co szczególnie polecasz przy zamówieniach Waszych produktów, aby osiągnąć wymagany pułap kwotowy?

Naszym wszystkim drogim klientom polecam przede wszystkim codzienne korzystanie z naszej platformy zakupowej. Pozwoli to na śledzenie naszych promocji cenowych i korzystanie z nich w możliwie maksymalny sposób.

Jakimi nowościami możecie się pochwalić w ostatnim czasie?

Jeśli chodzi o zamienniki, to stale poszerzamy naszą ofertę o nowe indeksy. W ostatnim czasie doszło ich zbyt wiele, żeby konkretnie wymieniać. Zapraszam do naszego sklepu B2B.

Pawle, a teraz najważniejsze pytanie  ? ile klienci mają czasu, aby załapać się na wyjazd?

Akcja trwa od 1-go kwietnia do końca września tego roku. To jeszcze prawie sześć miesięcy, więc jest sporo czasu, aby zaplanować odpowiednie zakupy w Rafcom.

Rozmawiała Daria M.Kostera

Wybrane ogłoszenia

Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Dla chłopca i dziewczynki
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Poszukiwani pracownicy
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Idealne dla domowych artystów.
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Genialna książka dla dziewczynek.
Dostępny w 7 kolorach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Co tygryski lubią najbardziej?

    Troszkę przewrotny tytuł wydaje się nie pasować do naszej branży. Nic jednak bardziej mylnego. Marka, która od 4 lat co raz bardziej podbija rynek, mierzy wysoko. Zapał pracowników, przekraczanie własnych granic, szybkość rozwoju to cechy, z którymi firma Imagine się identyfikuje, a jej marka SMART-PRINT jest tego najlepszym dowodem. O historii wejścia na rynek, ambitnym zespole rozmawiamy z Mateuszem Lewandowskim - Dyrektorem Handlowym Imagine.

    Więcej…  
  • Postępowanie UOKiK - zmowa cenowa na rynku urządzeń biurowych

    Wraz z publikacją artykułu na stronach UOKIK, dotyczącego zmowy cenowej w naszej branży, pojawił się pretekst do dyskusji. Czy ustalanie wyższych cen sprzedaży czyli eliminacja handlu na marży minimalnej jest dobrą strategią? Rozmowa z kilkoma osobami z branży pokazuje, że wszystko zależy od punktu widzenia. 

    Więcej…