Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W środowisku sklepów papierniczych konkurencja jest coraz większa. Aby przyciągnąć uwagę klientów i uczestniczenia w niezapomnianych doświadczeniach zakupowych, sklepy papiernicze nie tylko wprowadzają wciąż nową ofertę, ale także różne strategie promocyjne. Od prostych zniżek poczynając po niezwykłe wydarzenia tematyczne. W ten sposób branża papiernicza stara się działać na emocjach zarówno klientów, jak i na kreatywnym projektach.

 

Wszyscy dobrze wiemy, że promocje cenowe są kluczową wartością, która przyciąga klientów do sklepów papierniczych. Obniżanie cen, dostarczanie wyjątkowych ofert i nagród to sposób na przyciągnięcie uwagi i budowanie lojalności. Czy jesteś miłośnikiem sztuki, zapalonym pisarzem czy rodzicem poszukującym specjalnych artykułów szkolnych dla swojego dziecka, sklepy papiernicze dają wiele możliwości, aby spełnić Twoje potrzeby i zmotywować Cię do powrotu.

Wielu sprzedawców papierniczych organizuje regularne wyprzedaże sezonowe, podczas których można znaleźć produkty z rabatami. Takie okazje to doskonały czas, aby umieścić się w fundacjach szkolnych, artystycznym wsparciu lub gadżetach biurowych. Dodatkowo, promocje 2 za 1 czy oferty specjalne dla stałych klientów to sposób na korzystanie z wartościowych zakupów i zachęcenie do częstych wizyt.

Ostatnio jednak w naszej branży stworzona została genialna i prosta akcja, która do sklepu Kleks w Falenicy tuż przed zakończeniem roku szkolnego przyciągnęła mnóstwo potencjalnych klientów.

- Na pomysł zabawy wpadliśmy całkowicie przypadkiem, kiedy dałam młodszej córce Ani do wypróbowania nowe markery akrylowe, które pojawiły się na naszych półkach - wtedy Ania pomyślała, że rozłoży je pod swoją szkołą. - mówi nam Katarzyna Słowiecka - właścicielka sklepu Kleks. 

Jak się okazuje akcja jest mocno spontaniczna, jednak na ten moment mocno zaangażowała okoliczną społeczność zwłaszcza w okolicy szkół.

A na czym ona polegała?

Pewnego dnia w Social Media sklepu kleks z Falenicy pojawiła się taka oto informacja:

Niedługo trzeba było czekać na efekty.

Zaledwie kilka godzin minęło, a były już znalezione pierwsze kamienie!

Jak mówi Pani Katarzyna - Myślę, że akcja na tyle wzbudziła uśmiech, że kolejna wystartuje z początkiem września.

Na zdjęciu właścicielka sklepu Kleks Katarzyna Słowiecka. 

 

Wiele sklepów papierniczych wymyśla najróżniejsze akcje, a tajemnica chyba tkwi w prostocie. Córka Pani Kasi - Ania, która ma 7 lat okazała się najfajniejszą inspiratorką pomysłu. Być może właśnie to nasze dzieci powinny wskazywać nam wielokrotnie to, czego oczekują podczas zakupów. My, obserwując akcję, widzimy w komentarzach zachwyt rodziców, którzy razem ze swoimi pociechami szukają kamyczków.

 

Tak teraz sądzimy, że 7-letnia Ania może być inspiracją nie tylko w akcjach promocyjnych :) 

Poza faktem, że to właśnie ona własnoręcznie malowała każdy kamyczek, a następnie rozrzuciła je wokół szkoły, pokazała, że przez zabawę można zjednoczyć całe rodziny. Przy okazji pokazując, że w okolicy jest tak fajny sklep, który myśli o swoich najmłodszych klientach.  

Sklep Kleks z Falenicy istnieje od 30 lat i jak się okazuje z każdym rokiem jest trudniej w związku z sytuacją na rynku. Jednak jak zapewnia Pani Kasia: - Nie poddajemy się i działamy, aby dalej zapewniać uśmiech na buziach klientów. 

- W wakacje jak zawsze ruch zamiera - sklep jest czynny w standardowych godzinach a najchętniej kupowanymi produktami są: bańki mydlane, tatuaże, naklejki. Sezon urlopowy to też czas do przygotowania się na sezon szkolny, więc uzupełniamy półki i czekamy z utęsknieniem na 1 września - dodaje.

 

A Twój sklep jak radzi sobie z pozyskaniem nowych klientów? Napisz w komentarzu, jakie akcje Ciebie by przekonały. Nie ukrywamy, że fajnie byłoby gdyby tego typu akcje wspierali producenci. Czy wykorzystają ten pomysł? Oby :) 

W środowisku sklepów papierniczych konkurencja jest coraz większa. Aby przyciągnąć uwagę klientów i uczestniczenia w niezapomnianych doświadczeniach zakupowych, sklepy papiernicze nie tylko wprowadzają wciąż nową ofertę, ale także różne strategie promocyjne. Od prostych zniżek poczynając po niezwykłe wydarzenia tematyczne. W ten sposób branża papiernicza stara się działać na emocjach zarówno klientów, jak i na kreatywnym projektach.

 

Wszyscy dobrze wiemy, że promocje cenowe są kluczową wartością, która przyciąga klientów do sklepów papierniczych. Obniżanie cen, dostarczanie wyjątkowych ofert i nagród to sposób na przyciągnięcie uwagi i budowanie lojalności. Czy jesteś miłośnikiem sztuki, zapalonym pisarzem czy rodzicem poszukującym specjalnych artykułów szkolnych dla swojego dziecka, sklepy papiernicze dają wiele możliwości, aby spełnić Twoje potrzeby i zmotywować Cię do powrotu.

Wielu sprzedawców papierniczych organizuje regularne wyprzedaże sezonowe, podczas których można znaleźć produkty z rabatami. Takie okazje to doskonały czas, aby umieścić się w fundacjach szkolnych, artystycznym wsparciu lub gadżetach biurowych. Dodatkowo, promocje 2 za 1 czy oferty specjalne dla stałych klientów to sposób na korzystanie z wartościowych zakupów i zachęcenie do częstych wizyt.

Ostatnio jednak w naszej branży stworzona została genialna i prosta akcja, która do sklepu Kleks w Falenicy tuż przed zakończeniem roku szkolnego przyciągnęła mnóstwo potencjalnych klientów.

- Na pomysł zabawy wpadliśmy całkowicie przypadkiem, kiedy dałam młodszej córce Ani do wypróbowania nowe markery akrylowe, które pojawiły się na naszych półkach - wtedy Ania pomyślała, że rozłoży je pod swoją szkołą. - mówi nam Katarzyna Słowiecka - właścicielka sklepu Kleks. 

Jak się okazuje akcja jest mocno spontaniczna, jednak na ten moment mocno zaangażowała okoliczną społeczność zwłaszcza w okolicy szkół.

A na czym ona polegała?

Pewnego dnia w Social Media sklepu kleks z Falenicy pojawiła się taka oto informacja:

Niedługo trzeba było czekać na efekty.

Zaledwie kilka godzin minęło, a były już znalezione pierwsze kamienie!

Jak mówi Pani Katarzyna - Myślę, że akcja na tyle wzbudziła uśmiech, że kolejna wystartuje z początkiem września.

Na zdjęciu właścicielka sklepu Kleks Katarzyna Słowiecka. 

 

Wiele sklepów papierniczych wymyśla najróżniejsze akcje, a tajemnica chyba tkwi w prostocie. Córka Pani Kasi - Ania, która ma 7 lat okazała się najfajniejszą inspiratorką pomysłu. Być może właśnie to nasze dzieci powinny wskazywać nam wielokrotnie to, czego oczekują podczas zakupów. My, obserwując akcję, widzimy w komentarzach zachwyt rodziców, którzy razem ze swoimi pociechami szukają kamyczków.

 

Tak teraz sądzimy, że 7-letnia Ania może być inspiracją nie tylko w akcjach promocyjnych :) 

Poza faktem, że to właśnie ona własnoręcznie malowała każdy kamyczek, a następnie rozrzuciła je wokół szkoły, pokazała, że przez zabawę można zjednoczyć całe rodziny. Przy okazji pokazując, że w okolicy jest tak fajny sklep, który myśli o swoich najmłodszych klientach.  

Sklep Kleks z Falenicy istnieje od 30 lat i jak się okazuje z każdym rokiem jest trudniej w związku z sytuacją na rynku. Jednak jak zapewnia Pani Kasia: - Nie poddajemy się i działamy, aby dalej zapewniać uśmiech na buziach klientów. 

- W wakacje jak zawsze ruch zamiera - sklep jest czynny w standardowych godzinach a najchętniej kupowanymi produktami są: bańki mydlane, tatuaże, naklejki. Sezon urlopowy to też czas do przygotowania się na sezon szkolny, więc uzupełniamy półki i czekamy z utęsknieniem na 1 września - dodaje.

 

A Twój sklep jak radzi sobie z pozyskaniem nowych klientów? Napisz w komentarzu, jakie akcje Ciebie by przekonały. Nie ukrywamy, że fajnie byłoby gdyby tego typu akcje wspierali producenci. Czy wykorzystają ten pomysł? Oby :) 

Czytaj także:

Aż tyle nowości się nie spodziewaliśmy!

Nieuczciwe zagrywki konkurencji w naszej branży.

Ile ftalanów jest w zabawkach dla dzieci?

Wybrane ogłoszenia

Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Fluo marki Main Paper
Najlepsza licencja tego roku!
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Dla chłopca i dziewczynki

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kobiece wnętrza.

    Każda kobieta jest inna ? ma inne zainteresowana, pasje i potrzeby. Inaczej się ubiera, wybiera różny makijaż, ma inne przyzwyczajenia i nawyki. Każdej z nas podoba się coś innego, mamy swój unikatowy styl i gust. Najlepiej widać to po urządzonym mieszkaniu ? minimalizm połączony z wygodą dla jednych będzie ideałem, dla drugich zaś pustym kątem, któremu należy nadać wyraz. I choć o gustach się nie dyskutuje, tak patrząc na kobiecie wnętrza można dostrzec kilka powtarzających się elementów, których próżno szukać w typowo męskim mieszkaniu.

    Więcej…  
  • Co najlepiej zamówić na Święta Bożego Narodzenia w 2023 roku?

    Początek października to najwyższy czas w sklepach, aby rozglądnąć się za ofertą świąteczną. Już niedługo zapewne usłyszymy, gdziekolwiek się znajdziemy, "Last Christmas" George'a Michaela, w weekend oglądniemy "Kevina samego w domu", a na ulicy zaczną pojawiać się pierwsze dekoracje świąteczne. Witryny sklepowe także uraczą nas świątecznym nastrojem. 

    Więcej…