Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Produkty na licencji Coca-Coli są bardzo popularne i szeroko dostępne na rynku. Coca-Cola to globalna marka, która cieszy się ogromną rozpoznawalnością i lojalnością klientów na całym świecie. Od pokoleń zdobywa sobie zwolenników. Nic dziwnego więc, że także w postaci artykułów szkolnych trafiła na rynek. 

Dzięki ofercie firmy MainPaper już w sierpniu wszystkie dzieci i młodzież, przygotowujące się do nowego roku szkolnego, będą mogły zabłysnąć kolorami biało-czerwonymi. I nie chodzi tu o nasze barwy narodowe, a o licencję Coca-Cola, która udzielona została firmie MainPaper. 

Obecnie na licencji Coca-Coli można znaleźć wiele różnych produktów, które są dostępne w sklepach spożywczych, restauracjach, kawiarniach i punktach sprzedaży detalicznej. Od sierpnia 2023 roku także plecaki, zeszyty, długopisy i wiele innych gadżetów pojawi się pod znanym szyldem. 

- Cieszymy się, że najpopularniejsza marka świata zawitała do MP. Teraz wszyscy młodzi ludzie i studenci będą chcieli ją nosić na zajęcia! - zapewnia Ying Xiong, Prezes firmy MP.

My także polecamy odkryć wszystkie oficjalne produkty Coca-Coli do pisania i poprawiania, plecaki, etui i uchwyty, które już w sierpniu pojawią się na półach polskich sklepów i hurtowni. 


Obecnie oferta firmy MP posiada bardzo szeroki asortyment produktowy, który uwzględnia:

  • plecaki i tornistry
  • torby sportowe
  • piórniki
  • kołonotatniki
  • segregatory
  • notebook'i
  • notatniki, zeszyty
  • ołówki
  • pióra, długopisy
  • karteczki samoprzylepne

 Pełen asortyment dostępny jest w katalogu firmy, który umieszczamy tutaj.

W celu zamówień prosimy o kontakt z lokalnymi hurtowniami lub wiadomość na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Produkty na licencji Coca-Coli są bardzo popularne i szeroko dostępne na rynku. Coca-Cola to globalna marka, która cieszy się ogromną rozpoznawalnością i lojalnością klientów na całym świecie. Od pokoleń zdobywa sobie zwolenników. Nic dziwnego więc, że także w postaci artykułów szkolnych trafiła na rynek. 

Dzięki ofercie firmy MainPaper już w sierpniu wszystkie dzieci i młodzież, przygotowujące się do nowego roku szkolnego, będą mogły zabłysnąć kolorami biało-czerwonymi. I nie chodzi tu o nasze barwy narodowe, a o licencję Coca-Cola, która udzielona została firmie MainPaper. 

Obecnie na licencji Coca-Coli można znaleźć wiele różnych produktów, które są dostępne w sklepach spożywczych, restauracjach, kawiarniach i punktach sprzedaży detalicznej. Od sierpnia 2023 roku także plecaki, zeszyty, długopisy i wiele innych gadżetów pojawi się pod znanym szyldem. 

- Cieszymy się, że najpopularniejsza marka świata zawitała do MP. Teraz wszyscy młodzi ludzie i studenci będą chcieli ją nosić na zajęcia! - zapewnia Ying Xiong, Prezes firmy MP.

My także polecamy odkryć wszystkie oficjalne produkty Coca-Coli do pisania i poprawiania, plecaki, etui i uchwyty, które już w sierpniu pojawią się na półach polskich sklepów i hurtowni. 


Obecnie oferta firmy MP posiada bardzo szeroki asortyment produktowy, który uwzględnia:

  • plecaki i tornistry
  • torby sportowe
  • piórniki
  • kołonotatniki
  • segregatory
  • notebook'i
  • notatniki, zeszyty
  • ołówki
  • pióra, długopisy
  • karteczki samoprzylepne

 Pełen asortyment dostępny jest w katalogu firmy, który umieszczamy tutaj.

W celu zamówień prosimy o kontakt z lokalnymi hurtowniami lub wiadomość na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


O marce Coca-Cola:

Marka Coca-Cola cieszy się ogromną popularnością i ma szerokie grono fanów na całym świecie. Oto kilka grup ludzi, które często wykazują sympatię i miłość do marki Coca-Coli:

1. Konsumenci: Miliony ludzi na całym świecie uwielbiają smak Coca-Coli i często sięgają po nią jako swój ulubiony napój gazowany. Coca-Cola zdobyła sobie lojalność wielu konsumentów, którzy darzą markę sympatią i preferują jej produkty.

2. Kolekcjonerzy: Istnieje również społeczność kolekcjonerów, którzy pasjonują się zbieraniem różnych przedmiotów związanych z marką Coca-Cola. Mogą to być antyczne butelki, puszki, etykiety, reklamy, znaki, kubki, czyli wszelkiego rodzaju gadżety i pamiątki związane z Coca-Colą.

3. Fani kultury pop: Coca-Cola jest nieodłącznym elementem kultury pop i mediów masowych. Często można zauważyć, że fani muzyki, filmów, telewizji i innych dziedzin kultury wyrażają swoją miłość do marki Coca-Coli, zauważając jej obecność w różnych produkcjach artystycznych i medialnych.

4. Sportowcy i aktywni ludzie: Coca-Cola jest często związana z wydarzeniami sportowymi, sponsoruje rozgrywki i zawody, oraz wspiera aktywny styl życia. Dlatego wielu sportowców, miłośników sportu i aktywnych ludzi czuje sympatię do marki Coca-Coli.

5. Miłośnicy retro i nostalgii: Coca-Cola ma bogatą historię, sięgającą ponad 100 lat. Osoby zainteresowane retro i nostalgia często odnoszą się do marki Coca-Coli jako symbolu przeszłości i kultury. To może prowadzić do miłości i sentymentu wobec marki.

Warto zauważyć, że sympatia i miłość do marki Coca-Coli może różnić się w zależności od regionu, kultury i indywidualnych preferencji. Coca-Cola jest jednak jednym z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych brandów na całym świecie, tak więć jej pojawienie się na artykułach szkolnych zapewne ucieszy jej zwolenników.


 

Wybrane ogłoszenia

Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Dostępny w 7 kolorach.
Idealny dla każdego
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Messe Frankfurt przyjmie uchodźców w swoich halach

    Coraz więcej osób szukających ochrony z Ukrainy obecnie przybywa do Frankfurtu pociągiem, autobusem, samolotem lub prywatnym samochodem. Od wielu dni intensywnie przygotowuje się do tego także Zarząd Messe Frankfurt. 

    Więcej…  
  • Wiesz, że Polacy najczęściej są szefami lub odkrywcami?

    Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

    Więcej…