Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Targi InsightsX ponownie wróciły do swojej formy po czasach Covidowych. Skorzystaliśmy z okazji, aby jako media przyjrzeć się im bliżej. Razem z kilkoma wystawcami z Polski mamy chyba podobne wnioski. A jakie? O tym rozmawiamy z Grzegorzem Posackim - Dyrektorem Zakładu UNIPAP. 

Daria M.Costera: Po raz który byliście na targach?

Grzegorz Posacki: Na targach w Norymberdze wystawiamy się od początku ich istnienia, czyli od roku 2015. Biorąc pod uwagę przerwę spowodowaną Covid-19, były to więc szóste targi Insights-X w których wzięliśmy udział.

Czy edycja po pandemii czymś Was zaskoczyła? Czym pozytywnie a czym negatywnie?

Tak, zaskoczyła ale tylko pozytywnie. Szczerze mówiąc, mieliśmy niewielkie obawy o frekwencję na targach. Po dwóch latach przerwy wystawienniczej i przeniesieniu ciężaru prezentacji oferty na spotkania indywidualne ? osobiste lub internetowe, nie wiedzieliśmy do końca jak na powrót do formuły targowej zareagują klienci. Oczywiście, przed samą imprezą kontaktowaliśmy się z naszymi odbiorcami, którzy następnie deklarowali swój przyjazd do Norymbergii, ale ilość odwiedzających nasze stoisko w tym roku przerosła oczekiwania. Po ilości stoisk widać było natomiast, że wielu wystawców podzieliło nasze obawy i nie zaryzykowało udziału w targach, dla nas był to dodatkowy pozytyw tej imprezy.

Jaki był Wasz główny cel targów?

Jak zawsze podstawowym celem targów jest prezentacja naszej najnowszej oferty. Jako że obsługujemy klientów w ponad 30 krajach, a eksport stanowi bardzo istotny kanał naszej sprzedaży, możliwość kontaktu z odbiorcami w jednym czasie i miejscu jest dla nas dużym ułatwieniem. Dodatkowy, nie mniej istotny plus wynikający z targów, to okazja do spotkań osobistych, których w okresie pandemii nie udawało się ze wszystkimi klientami zrealizować.

Czy go osiągnęliście?

Zdecydowanie tak!

Czy za rok się wystawicie?

O ile nie zmienią się warunki zewnętrzne, to tak, będziemy wystawiać się na Insights-X 2023.

 


 

Fotorelację z targów zobaczycie w naszej GALERII.

Targi InsightsX ponownie wróciły do swojej formy po czasach Covidowych. Skorzystaliśmy z okazji, aby jako media przyjrzeć się im bliżej. Razem z kilkoma wystawcami z Polski mamy chyba podobne wnioski. A jakie? O tym rozmawiamy z Grzegorzem Posackim - Dyrektorem Zakładu UNIPAP. 

Daria M.Costera: Po raz który byliście na targach?

Grzegorz Posacki: Na targach w Norymberdze wystawiamy się od początku ich istnienia, czyli od roku 2015. Biorąc pod uwagę przerwę spowodowaną Covid-19, były to więc szóste targi Insights-X w których wzięliśmy udział.

Czy edycja po pandemii czymś Was zaskoczyła? Czym pozytywnie a czym negatywnie?

Tak, zaskoczyła ale tylko pozytywnie. Szczerze mówiąc, mieliśmy niewielkie obawy o frekwencję na targach. Po dwóch latach przerwy wystawienniczej i przeniesieniu ciężaru prezentacji oferty na spotkania indywidualne ? osobiste lub internetowe, nie wiedzieliśmy do końca jak na powrót do formuły targowej zareagują klienci. Oczywiście, przed samą imprezą kontaktowaliśmy się z naszymi odbiorcami, którzy następnie deklarowali swój przyjazd do Norymbergii, ale ilość odwiedzających nasze stoisko w tym roku przerosła oczekiwania. Po ilości stoisk widać było natomiast, że wielu wystawców podzieliło nasze obawy i nie zaryzykowało udziału w targach, dla nas był to dodatkowy pozytyw tej imprezy.

Jaki był Wasz główny cel targów?

Jak zawsze podstawowym celem targów jest prezentacja naszej najnowszej oferty. Jako że obsługujemy klientów w ponad 30 krajach, a eksport stanowi bardzo istotny kanał naszej sprzedaży, możliwość kontaktu z odbiorcami w jednym czasie i miejscu jest dla nas dużym ułatwieniem. Dodatkowy, nie mniej istotny plus wynikający z targów, to okazja do spotkań osobistych, których w okresie pandemii nie udawało się ze wszystkimi klientami zrealizować.

Czy go osiągnęliście?

Zdecydowanie tak!

Czy za rok się wystawicie?

O ile nie zmienią się warunki zewnętrzne, to tak, będziemy wystawiać się na Insights-X 2023.

 


 

Fotorelację z targów zobaczycie w naszej GALERII.

Videorelacja

Wybrane ogłoszenia

Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Genialna książka dla dziewczynek.
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Nowość w ofercie Rafcom.
Idealne dla domowych artystów.
Najlepsza licencja tego roku!
Fluo marki Main Paper

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Gift Design nowym Członkiem PIAP

    Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w ostatnim czasie powiększyło się o kolejną, nową firmę Członkowską. Nowym Członkiem  PIAP została firma: Gift Design.

    Więcej…  
  • Jak ryzykowne jest korzystanie z publicznej łazienki podczas pandemii?

    Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Pandemia, która na szczęście powoli dobiega końca, zapewne wielu z nas nauczyła większej dbałości o higienę. Niestety nadal toalety są najbardziej narażonym miejscem na złapanie niechcianego wirusa. 

    Więcej…