Nadszedł grudzień, najbardziej niezwykły miesiąc roku - czas magii i wyczekiwanych Świąt Bożego Narodzenia. W naszych domach już niebawem staną choinki, zanim zaś na niebie rozbłyśnie pierwsza gwiazda - czekają nas gorące dni poszukiwań wymarzonych prezentów. Jeśli nie masz jeszcze prezentów - nie martw się, my je mamy! Zajrzyj do Prezentownika 2019 od Activejet i pozwól się zainspirować.
Jesień i zima to pory roku, które najchętniej spędzamy w domowym zaciszu. Chłodne temperatury nie sprzyjają eskapadom, sprzyjają zaś wieczorom filmowym czy seansom z dobrą książką przy ciepłej herbacie. Jesienią i zimą stawiamy na przytulność - warto zatem sprawić, żeby takie właśnie były nasze wnętrza. Jak zamienić salon, a może i nasze biuro w oazę komfortu i relaksu? Poznajcie inspiracje od Activejet i Tuckano!
?Bezpieczne zakupy w Internecie? to projekt edukacyjny skierowany do konsumentów, zainicjowany przez branżowy serwis informacyjny prawokonsumenckie.pl, opracowany wspólnie z ekspertami działającymi w branży e-commerce. Partnerem tematycznym projektu jest Bitdefender. Patronat merytoryczny nad akcją objęła Izba Gospodarki Elektronicznej.
W ostatnim czasie powstało wiele raportów i analiz, które starają się przewidzieć jak dynamicznie będzie ewoluował rynek pracy w odpowiedzi na rozwój sztucznej inteligencji (z ang. Artificial Intelligence, AI). Światowe Forum Ekonomiczne, Gartner, McKinsey - wszyscy próbują oszacować skalę i oswoić nas z nieuchronną zmianą. Kolejne liczby powodują dużo szumu i mieszane nastroje wokół AI. Ale czy faktycznie jest się czym przejmować i jak te procesy postrzegają specjaliści rozwijający sztuczną inteligencję?
Od dawna śledzimy biznesowe rozwiązania Kamili Rowińskiej. W związku z tym, że znaczną część naszej redakcji tworzą kobiety, z wielką pasją oglądamy jej video. W ostatnim odcinku z serii Power Poniedziałek poruszyła ona temat czy warto integrować się z podwładnymi i jakie są granice budowania relacji szef-pracownik w zespole.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19.
Więcej…Marka INKDIGO, w ramach której oferowane są materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, ponad rok temu głośno weszła na rynek polski. Stworzona przez osoby mogące pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży, z perfekcyjnie opracowanym planem działania, dziś osiąga kilkuset procentowy wzrost. Jak do tego doszła? O minionym roku rozmawiamy z Danielem Paciorkiem i Bartoszem Czajkowskim, Członkami Zarządu E-Smart Digital Media Sp. z o.o.
Więcej…