Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Jak zmieniłaby się Twoja firma, gdyby sprzedaż przestała Ci się kojarzyć z dreszczami strachu, a zaczęła wprawiać Cię w ekscytację? Gdyby zamiast poznawać kolejne techniki sprzedażowe w teorii, można było od razu zacząć je stosować w praktyce? Podczas szkolenia Mistrz Sprzedaży pokaże Ci, jak sprawić, by klienci częściej mówili Twojej ofercie: TAK!

Czy wiesz, jak wielu ludzi odczuwa strach przed przegraną w biznesie?

Według wyników opublikowanych w ?GEM Polska. Raport z badania przedsiębiorczości?* aż 46% spośród osób, które dostrzegają szanse biznesowe w swoim otoczeniu, nie decyduje się na rozpoczęcie działalności z obawy przed porażką. A gdyby można było strach zastąpić pewnością siebie i swojej oferty, a także znajomością potrzeb swoich odbiorców ? i przekuć to wszystko w fantastyczną sprzedaż? To od niej przecież w dużej mierze zależy przyszłość każdej firmy ? niezależnie od jej wielkości.

Pieniądze zarabia się, sprzedając. Nie ma innej drogi ani magicznych sposobów na obejście tego. Tymczasem wielu przedsiębiorców unika tematu sprzedaży jak ognia, uparcie wierząc w to, że dobry produkt sam się obroni i wystarczy, by tylko pojawił się na rynku, a już ustawi się do niego kolejka chętnych. Jakoś zapominają przy tym o prawdziwych potrzebach i motywacjach klientów, o aktywnie działającej konkurencji, o obiekcjach odbiorców, które mogliby zniwelować?

Czy Twój biznes stać na to, by Twoje kompetencje sprzedażowe nie były poszerzane? Czy może lepiej byłoby zainwestować w swój rozwój, by klienci czuli się przy Tobie wyjątkowo i chcieli od Ciebie kupować?

Jeśli zdarza Ci się odczuwać przerażenie przed rozmową z klientami i oferowaniem im swoich produktów i usług ? szkolenie Mistrz Sprzedaży pomoże Ci przełamać Twoje opory!

Obserwuję sprzedawców non stop. Jak sprzedają, kiedy robią to dobrze, a kiedy działają tak, że nie ma szans na sprzedaż. Bardzo często w trakcie zakupów aż mam ochotę potrząsnąć tą osobą, która sprzedaje,  i powiedzieć jej: ?Ogarnij się na litość boską, stoi przed tobą osoba, która chce kupić, nie schrzań tego!?. Czasami widzę, że niektórzy na własne życzenie wręcz nie sprzedają!

Kamila Rowińska

Szkolenie to dodatkowo zostanie wzbogacone przez moduł o skutecznej sprzedaży telefonicznej:

  • Karoliny Kozielskiej ? mistrza sprzedaży RBC, trener i facylitator. Potrafi sprzedać ze sceny w ciągu 20 min. szkolenia nawet za 120 tys. zł, a jej sprzedaż roczna przekracza 1 200 000 zł. Karolina podzieli się swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży!

Na szkoleniu Mistrz Sprzedaży poruszane są takie zagadnienia, jak:

  • wspierające i blokujące przekonania dotyczące sprzedaży,

  • 8 kluczowych elementów procesu sprzedażowego,

  • metody nawiązywania kontaktu, w tym przez telefon,

  • badanie potrzeb klienta i wyciąganie z nich wniosków,

  • skuteczna prezentacja produktu w oparciu o korzyści,

  • psychologia cen,

  • finalizacja sprzedaży i zbieranie rekomendacji.

Każdy z elementów szkolenia pomoże Ci wypracować taki sposób sprzedaży, z którym będziesz czuć się komfortowo ? i który będzie Ci przynosił wymierne rezultaty! Nie musisz ich wdrażać jednocześnie. Potraktuj szkolenie jak sprzedażowy szwedzki stół ? testuj narzędzia po kawałku, a potem wracaj po więcej.

 

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Sprzedaż ciągle kojarzy Ci się z nachalną akwizycją, a to blokuje Cię przed aktywnym poszukiwaniem klientów.

  • Sprzedajesz w sposób chaotyczny i przypadkowy, nie czując, że robisz to wystarczająco skutecznie.

  • Nie wiesz, czego naprawdę potrzebują Twoi klienci, bo zbyt mocno skupiasz się na malejących słupkach dochodów.

  • Nie pokazujesz mocnych stron Twojej oferty, a prezentacja produktu czy usługi to dla Ciebie męczarnia.

  • Masz problem ze zbijaniem obiekcji potencjalnych klientów, więc na wszelki wypadek unikasz dyskusji z nimi.

  • Stresują Cię rozmowy o cenach w Twoim biznesie.

  • Nie masz pomysłu na to, jak doprowadzać sprzedaż do końca.

  • Trudno Ci prosić o informację zwrotną, nawet od tych klientów, którzy sprawiają wrażenie zadowolonych.

Na szkoleniu Mistrz Sprzedaży nie tylko poznasz i przećwiczysz konkretne metody pozyskiwania klientów. Będziesz mieć także okazję wymienić się doświadczeniami sprzedażowymi i refleksjami z podobnymi do Ciebie, ambitnymi przedsiębiorcami. Jest duża szansa, że część z nich stanie się po szkoleniu Twoimi partnerami biznesowymi lub klientami!

 

Co da Ci udział w szkoleniu Mistrz Sprzedaży?

  • Zaczniesz skuteczniej docierać do właściwych klientów i lepiej odpowiadać na ich potrzeby.

  • Zbliżysz się do poznania prawdziwych potrzeb swoich odbiorców i przestaniesz opierać swoją ofertę wyłącznie na domysłach.

  • Uzyskasz konkretne wskazówki, jak sprzedawać więcej ? bez wstydu czy strachu.

  • Telefoniczne rozmowy z klientami zaczną przynosić konkretne wyniki, a może nawet sprawiać Ci przyjemność.

  • Nauczysz się prowadzić rozmowę sprzedażową w sposób, który zwiększy szanse na jej szczęśliwy finał dla obu stron.

  • Będziesz przedstawiać swoją ofertę tak, by klient rozumiał płynące z niej korzyści i chętniej sięgał do portfela.

  • Poprowadzisz rozmowę o cenach tak, by druga strona była zadowolona niezależnie od tego, którą z opcji wybierze.

  • Finalizacja sprzedaży stanie się niemal formalnością, a nie wyjątkiem od reguły.

  • Klienci z radością będą dzielić się opiniami o udanej współpracy z Tobą!

 

Dlaczego możesz mi zaufać?

  • Jestem trenerem, coachem i autorką bestsellerowych książek o tematyce coachingowej i biznesowej, m.in. Zasługujesz na sukces. Zarób swój pierwszy ? i kolejny ? milion.

  • Przez 13 lat ze spektakularnymi sukcesami budowałam swój biznes, współpracując z firmą kosmetyczną i zarządzając zespołem sprzedażowym 3500 osób ? doskonale wiem, z jakimi wyzwaniami borykają się osoby, które bezpośrednio sprzedają swoje produkty i usługi, i jak sobie z nimi radzić.

  • Obecnie rozwijam swoją firmę Rowińska Business Coaching, sprzedając co roku ogromną liczbę książek, kursów online i szkoleń stacjonarnych.

  • Stale poszerzam swoją wiedzę i warsztat stosowanych technik, biorąc udział w najlepszych szkoleniach sprzedażowych na świecie ? w tym z samym Blairem Singerem, doradcą Roberta Kiyosakiego.

Do tej pory ze szkolenia Mistrz Sprzedaży skorzystało ponad 2793 osób nastawionych na lepsze wyniki!


Co mówią o tym szkoleniu Uczestnicy?

?Mistrz Sprzedaży? to była dla mnie prawdziwa mentalna rewolucja. Był lupą, która pokazała moje słabości związane z tematem sprzedaży.

Danuta Hasiak
Przedsiębiorca

Szkolenie ?Mistrz Sprzedaży? jest wyraziste i wzbudza emocje. To nie tylko inspiracja do działania, to praktyka ?krok po kroku?. Dzięki Kamili Rowińskiej skierowałam moje działania na odpowiednie tory i rozwijam moją firmę z każdym miesiącem z coraz lepszymi efektami. Czas spędzony na szkoleniach z Kamilą to kolejne lekcje, które przynoszą niesamowite efekty.

Joanna Ceplin
trener online marketing, partner w CommunicoArts i Lemon Social Media Solutions

Szkolenie Kamili było jak wybicie się na inną planetę. Oczywiście przygotowanie merytoryczne bez zastrzeżeń, lecz jest jedna zasadnicza różnica między tym, w jaki sposób robi to Kamila a inni Trenerzy ? Kamila nie uczy, ale wpaja do głowy wiedzę w niesamowity sposób. Pozwala się złościć, śmiać, czuć się wspaniale oraz upadać. Podnosi ? nie głaszcze ? MOTYWUJE! Wiele rzeczy wydaje się oczywistych, ale świadomość procesu Sprzedaży po tym szkoleniu będzie dla Ciebie czymś nowym . Kamila imponuje mi determinacją i właśnie ta postawa sprawia, że chcę jej słuchać. Polecam WSZYSTKIM, nawet tym, którzy są znudzeni sprzedażą, aby zaciągnęli się tym dymem profesjonalizmu.

Emilia Korzusznik

Garść informacji organizacyjnych dotyczących szkolenia:

Pamiętaj, że nie wysyłamy biletów elektronicznych ani fizycznych na wydarzenie. Miejsca nie są numerowane ? im szybciej pojawisz się w hotelu w celu rejestracji, tym większa szansa na zajęcie tego najlepszego dla Ciebie. Uczestników wpuszczamy na podstawie listy osób, które wykupiły wstęp na szkolenie.

Weź ze sobą dowolny dowód tożsamości, by okazać go przy wejściu.
Z góry dziękujemy!

Agenda

DZIEŃ 1

9:00 ? 09:55    Rejestracja (wystarczy okazać dowód tożsamości, po zakupie szkolenia zespół RBC wpisze Cię na listę).

10:00 ? 11:30   Moduł szkoleniowy

11:30 ? 12:00   Przerwa kawowa (przerwa kawowa w cenie biletu)

12:00 ? 13:30   Moduł szkoleniowy

13:30 ? 14:30   Przerwa obiadowa (lunch w cenie biletu, do wyboru również dania wegetariańskie)

14:30 ? 16:00    Moduł szkoleniowy

16:00 ? 16:20    Przerwa kawowa (przerwa kawowa w cenie biletu)

16:20 ? 18:00-19:00    Moduł szkoleniowy.

DZIEŃ 2

8:30 ? 10:00 Trening sportowy na sali z trenerem personalnym
(Proszę wziąć strój sportowy oraz trampki. Będzie po nim czas na odświeżenie i przebranie się.)

10:30 ? 11:30   Moduł szkoleniowy 

11:30 ? 12:00   Przerwa kawowa (przerwa kawowa w cenie biletu)

12:00 ? 13:30   Moduł szkoleniowy

13:30 ? 14:30   Przerwa obiadowa (lunch w cenie biletu, do wyboru również dania wegetariańskie)

14:30 ? 16:00    Moduł szkoleniowy

16:00 ? 16:20    Przerwa kawowa (przerwa kawowa w cenie biletu)

16:20 ? 18:00-19:00    Moduł szkoleniowy. 

Podawane w agendzie godziny przerw mają charakter orientacyjny i mogą ulec nieznacznemu przesunięciu.

W cenie wydarzenia otrzymujesz:

  • dwudniowe szkolenie prowadzone przeze mnie,

  • zeszyt ćwiczeń, który pomoże Ci jeszcze bardziej skorzystać z praktycznej części szkolenia,

  • kawę/herbatę podczas przerw,

  • lunch ? do wyboru dania mięsne i wegetariańskie,

  • bezcenną możliwość rozmów i wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami.

 

Spotykamy się tu: 

Airport Hotel Okęcie

ul. Komitetu Obrony Robotników 24 (dawniej ul. 17 Stycznia)

02-148 Warszawa

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie Rafcom.
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Genialna książka dla dziewczynek.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Dostępny w 7 kolorach.
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Dla chłopca i dziewczynki
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Największy błąd w obsłudze karteczek samoprzylepnych!

    Karteczki samoprzylepne to bardzo popularne rozwiązanie na zapisanie krótkich informacji, takich jak numer telefonu rozmówcy lub też data z godziną spotkania. Bloczki papierowe sprawdzą się zarówno w biurze, jak i w domu. Jednak czasem, gdy trafimy na gorszy model mają też brzydki zwyczaj odklejania się wtedy, kiedy nie powinny. Można jednak temu łatwo zaradzić...

    Więcej…  
  • Wyniki finansowe Stora Enso za 3. kwartał 2016

    Koncern Stora Enso poinformował o wynikach finansowych za 3. kwartał br. Były to kolejne udane miesiące tej skandynawskiej firmy; odnotowała ona w omawianym okresie zysk operacyjny EBIT na poziomie 219 mln euro i marżę zysku EBIT w wysokości 9,2%. Kontynuowała tym czasie szereg działań o charakterze inwestycyjnym, związanych m.in. z jej zakładami produkcyjnymi w Beihai (Chiny) i Varkaus (Finlandia). Z aktywów firmy wydzielone zostały finalnie fabryki w Kabel (Niemcy) i Suzhou (Chiny). Kierownictwo koncernu przewiduje, że w ostatnim kwartale br. przychody ze sprzedaży, jak również zysk operacyjny EBIT pozostaną na poziomie zbliżonym do odnotowanego we wcześniejszych trzech miesiącach.

    Więcej…