Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Według badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh przez Censuswide, największymi pożeraczami czasu w pracy są duża liczba wiadomości e-mail (41%) i spotkania (37%). Skutecznymi narzędziami, które przyczynią się do poprawy efektywności pracy są natomiast automatyzacja i sztuczna inteligencja. 65% badanych uznało, że wprowadzenie automatyzacji pewnych procesów wpływie pozytywnie na ich efektywność a 52% uznaje, że wdrożenie narzędzi wykorzystujących potencjał sztucznej inteligencji będzie miało pozytywny wpływ na sposób w jaki pracują. 45% respondentów wskazało, że dzięki nim byliby w stanie zaoszczędzić nawet 2 godziny dziennie. Badanie przeprowadzono na próbie 3 600 pracowników z 21 krajów w tym Polski, Niemiec i Francji.

Według 98% badanych nowoczesne narzędzia pomagają im lepiej wykonywać codzienne obowiązki. Głównie ze względu na szybki dostęp do danych (44%), możliwość pracy zdalnej (42%) i konieczność wykonywania mniejszej liczby powtarzalnych zadań (41%). Co więcej, dostęp do nowoczesnych technologii oraz innowacyjne środowisko pracy są ważnym elementem budowania satysfakcji z pracy. Te czynniki obok wysokiej pensji wskazywali Polacy (77%), Niemcy (63%) i Francuzi (53%). Z drugiej strony pracownicy obawiają się, że brak inwestycji w nowoczesne narzędzia ma niekorzystny wpływ na pozycję rynkową ich przedsiębiorstwa. 36% uznaje, że taka sytuacja może doprowadzić do upadku firmy. 46% jest zdania, że konkurenci mają nad nimi technologiczną przewagę.

Efektywność pracy to kwestia, która zajmuje kluczowe miejsce podczas dyskusji o największych wyzwaniach, którym musi sprostać światowa gospodarka. Zbyt wiele z naszego dnia pracy poświęcamy na zadania i procesy, które można zautomatyzować i uprościć. Nowoczesne technologie umożliwiają odzyskanie tego czasu i pozwalają pracownikom skoncentrować się na ważnych działaniach ? powiedział Javier Diez-Aguirre, Vice President Corporate Marketing w Ricoh Europe. - Osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji w firmach przy kwestiach związanych z wdrożeniami nowych narzędzi muszą przyjąć szerszą perspektywę. Brak inwestycji może w przyszłości okazać się bardzo kosztowny ? dodał.

Wybrane ogłoszenia

Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Najlepsza licencja tego roku!
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Fluo marki Main Paper
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • A my i tak najbardziej kochamy kredę ...

    To były jedyne targi zorganizowane w realu w te wakacje. 5 sierpnia w Zielonce pod Warszawą spotkaliśmy się z zacnym gronem firm z naszej branży. Wśród nich była także firma Hamelin, u której na półkach wypatrzyliśmy kilka fajnych produktów. Część z asortymentu, który jeszcze został pod koniec spotkania wzięliśmy, aby Wam pokazać. 

    Więcej…  
  • Zakupy online robimy w pracy. Szczególnie pomiędzy 1. a 10. dniem miesiąca

    Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy wypełnili w ostatnim roku po zrealizowanych zakupach w ramach konsumenckiego Programu Zaufanych Opinii. Dane pokazują, że w internecie kupujemy najwięcej pomiędzy 1. i 10. dniem każdego miesiąca ? co zbiega się z wypłatą pensji. W ostatnim roku polscy konsumenci mocno ograniczyli też zakupy online w weekendy, co może wiązać się z niedzielnym zakazem handlu. Dane Ceneo wskazują, że 95 proc. klientów jest usatysfakcjonowanych zakupami w sklepach internetowych, a przy wyborze sprzedawcy kierujemy się ? obok niskiej ceny ? głównie wiarygodnością.

    Więcej…