Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Inspekcja Handlowa w I kwartale 2021 roku skontrolowała 92 rodzaje fotelików rowerowych dla dzieci. W 1/3 produktów ujawniliśmy nieprawidłowości. Wszystkie 8 modeli fotelików, które inspektorzy pobrali do badań laboratoryjnych miało liczne wady konstrukcyjne np. systemu mocowania fotelika do roweru.

 

Wysłuchaj wypowiedzi Prezesa UOKiK


W porównaniu do poprzedniej kontroli fotelików rowerowych, która miała miejsce niecałe 2 lata temu nastąpił znaczący wzrost ogólnego odsetka zakwestionowanych partii. Ujawniliśmy również większą ilość fotelików wadliwych konstrukcyjnie. Kontrola wykazała, że w sprzedaży wciąż można spotkać foteliki rowerowe z wikliny, które nie spełniają żadnych norm bezpieczeństwa, zarówno w zakresie konstrukcji, jak i oznakowania – mówi Prezes UOKiK, Tomasz Chróstny.

 


REKLAMA

inq_rek_01_2019 

Wybrane ogłoszenia

Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Totalny hit sprzedażowy!!
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Farby pakowane po 500 ml.
To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...
Nowość w ofercie Mer-Plus.
Firma Milan poszukuje handlowca!!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Robimy piracką flagę świecąca w ciemności

    Zabawa z farbami to jedno z najbardziej kreatywnych zajęć. Szczególnie kochają je dzieci, które razem z rodzicami mogą spędzać naprawdę aktywnie czas. Dla wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji, wraz z firmą Mer-Plus oraz marką JOVI, co jakiś czas wrzucać będziemy kolejne inspiracje. Tym razem malujemy świecącą w ciemnościach flagę.

    Więcej…  
  • Facebook zapowiada duże zmiany technologiczne

    Zmiany w Messengerze, nowe mechanizmy w Facebook Analytics i przede wszystkim prace nad rozszerzoną rzeczywistością zapowiedział Facebook podczas swojej corocznej konferencji F8. Dzięki aplikacji Spaces użytkownicy będą mogli porozmawiać ze znajomymi i rodziną w wirtualnej rzeczywistości i tworzyć jej elementy. Zmiany wprowadzają też Twitter, który rozszerza limit 140 znaków, oraz YouTube, który z kolei reguluje dodawanie reklam do treści. Instagram przekroczył natomiast kolejną barierę 700 milionów użytkowników.

    Więcej…