Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Paperworld Trends 2017/18: Trzy style, które ukażą przyszłość artykułów biurowych, piśmienniczych i papeteryjnych - „Suitable Solutions”, „Curious Funfair” oraz „Solid Grade” – inspirujące pomysły na prezentację produktów oraz komunikację z klientem.

Współczesne biuro i miejsce pracy podlegają ciągłym zmianom i trudno nie zadać sobie pytania: „Jak będzie wyglądała nasza praca w przyszłości i jak będzie wtedy wyglądać miejsce, w którym ją wykonujemy?”. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć na targach Paperworld 2017. Na najważniejszych targach branży papierniczej od dawna z powodzeniem prezentowane są zarówno artykuły biurowe dla firm, jak i artykuły papiernicze, piśmiennicze i szkolne do prywatnego użytku, dzięki czemu wystawa ta jest największą tego typu na świecie. Bogactwo oferty w roku 2017 wzmocni nowe motto imprezy: „The visionary office and the stationery trends”, jak również nowy plan hal oraz pokaz trendów.

 

Trendy Paperworld na sezon 2017/18 to innowacyjne rozwiązania do wyposażenia nowoczesnego stanowiska pracy („the visionary office”) oraz trendów w funkcjonalnych rozwiązaniach do zastosowania w codziennym życiu („the stationery trends”). Odwiedzający i wystawcy będą mogli obejrzeć nowy pokaz trendów biura projektowego stilbüro bora.herke.palmisano., prezentowanego od 28 do 31 stycznia 2017 w foyer między halami 5.1 i 6.1 na terenie frankfurckich targów. Niezwykle popularna dotąd prezentacja trendów to najważniejsze źródło informacji branżowych, ponieważ to właśnie tu sprzedawcy zaczerpną inspiracji do prezentacji swojego asortymentu i aranżacji przestrzeni sklepowej, a producenci otrzymają cenne wskazówki, które pomogą w tworzeniu kolejnych produktów.

Dynamiczny rozwój technologii, komunikacji i gospodarki nieustannie wpływają na nasze życie prywatne i zawodowe. Właśnie w trakcie Trendów Paperworld oraz pokazu trendów będzie można zobaczyć, dokąd nas to zaprowadzi – będzie to inspiracja nie tylko w trakcie samych targów, ale również przez cały rok, a nawet dłużej – mówi Michael Reichhold, dyrektor targów Paperworld.

Na zlecenie Paperworld biuro projektowe stilbüro bora.herke.palmisano.postara się odpowiedzieć na pytanie, jak będzie wyglądać takie biuro przyszłości („visionary office”) i jak będzie wyglądać praca w bardziej prywatnej atmosferze („stationery trends”). Projektanci wzięli pod uwagę trendy w modzie, architekturze, produktach oraz meblach i przenieśli je do świata artykułów papierniczych. Aby zaprezentować takie wizjonerskie biuro, wyłonili oni trend pod nazwą „Suitable Solutions”. Z kolei trendy w artykułach biurowych zostaną zaprezentowane w połączeniu z dwoma stylami – „Curious Funfair” oraz „Solid Grade”.

Suitable Solutions: Więcej lekkości i elastyczności dzięki odpowiedniej kolorystyce i elastycznym rozwiązaniom.

Trend „Suitable Solutions” to więcej lekkości, elastyczności i lepsze samopoczucie w biurze, a także cały wachlarz artykułów biurowych w ramach koncepcji „the visionary office”. W dzisiejszym miejscu pracy, podlegającym ciągłym zmianom, meble i akcesoria muszą spełniać coraz wyższe wymogi dotyczące ich estetyki i funkcjonalności. Najważniejszy jest funkcjonalny projekt i stylowe przybory. A to wszystko pod hasłem: Im mniej elementów, rozpraszających uwagę, tym więcej miejsca na to, co istotne. Dlatego też trend „Suitable Solutions” jest raczej surowy, a produkty do niego przypisane – wielofunkcyjne i wydajne. Ważną rolę odgrywają tu jasne, rześkie i ożywiające kolory, ponieważ poprawiają samopoczucie i produktywność użytkownika biura.

Curious Funfair: Swobodna mieszanka stylów z ciekawymi, żartobliwymi elementami

Trend „Curious Funfairę emanuje swobodą, radością życia i poczuciem humoru. W tym świecie stylu, któremu przypisano koncepcję „stationery trends” świat cyfrowy miesza się z autentycznością. Osobiste wspomnienia, ulubione kawałki i spersonalizowane projekty składają się na ten zupełnie odrębny styl. Feeria barw napotyka tu na elementy techniczne i stanowi podkreślenie młodzieńczych akcentów trendu „Curious Funfair”. Dzięki wzorom graficznym, rozjaśniającym barwom i osobistym akcesoriom, miejsce pracy staje się osobistą pracownią, dającą użytkownikowi więcej przestrzeni do kreatywnego myślenia.

Solid Grade: Poszukiwanie samego siebie w połączeniu z estetyką i funkcjonalnością

Zaduma nad tym, co w naturze pierwotne to główny kierunek trendu „Solid Grade”, należącego do koncepcji „the stationery trends”. Charakterystyczne są tu wyraźne elementy optyczne, zaskakujące faktury, funkcjonalność i jakość produktów, jak również odpowiednie pochodzenie. Istotna jest ich trwałość, a w przypadku „Solid Grade” zwłaszcza metody wytwarzania i obróbki, a także tradycyjne sposoby produkcji. Dobrane do tego szlachetnego trendu barwy to ciepłe i lekkie, nieco wyblakłe odcienie, dzięki którym prywatna pracownia staje się oazą spokoju.

Nowością w trendach na sezon 2017/118 jest powiązanie motta targów Paperworld 2017 – „The visionary office and the stationery trends” z trendami i kierunkami w stylach – to fascynująca mieszanka, która przyniesie wiele nowych bodźców i inspiracji – wyjaśnia Claudia Herke, projektantka stilbüro bora.herke.palmisano.

Wykłady do pokazu trendów to kolejne inspiracje dla sprzedawców i producentów

Pokaz trendów będzie prezentowany w przejściu z hali 5.1 do hali 6.1. Światy trendów opracowane przez studio projektowe zostaną przedstawione przez projektantkę Claudię Herke w języku angielskim i niemieckim jako wykład i oprowadzanie po targach od soboty do poniedziałku, o godzinie 11:00 i 15:00. We wtorek, który będzie ostatnim dniem targowym, oprowadzanie będzie miało miejsce tylko o godzinie 11:00. W ramach tej prelekcji dla każdego trendu zostaną przedstawione konkretne przykłady praktyczne. Zaprezentowane produkty będą oznaczone nazwą producenta i zamieszczone na specjalnej liście. Ta przekazywana nieodpłatnie wiedza jest bardzo ceniona przez przedstawicieli handlu detalicznego, którzy bardzo często rozpoczynają swoją wizytę na Paperworld od pokazu trendów, aby dowiedzieć się, na co najbardziej warto zwrócić uwagę w trakcie składania zamówień.

 


Więcej informacji na temat trendów można również znaleźć pod adresem www.paperworld.messefrankfurt.com/trends.

W punkcie informacyjnym pokazu trendów będzie można również otrzymać bezpłatną broszurę na temat trendów. W wydrukowanych w wysokiej jakości materiałach będzie można przeczytać o każdym trendzie oraz charakterystycznych dla niego przykładach kolorystyki, materiałów i wzorów. Przy stoisku tym profesjonalni kupcy będą również mogli wziąć udział w loterii pokazu trendów. Na zwycięzcę czeka specjalna nagroda od Paperworld: specjalnie przygotowania przez studio projektowe bora.herke.palmisano aranżacja wystawy sklepowej na letni sezon 2017.

Targi Frankfurt

Przedstawicielstwo w Polsce

ul. Bohdanowicza 21 lok. 21

02-127 Warszawa

www.targifrankfurt.pl

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Informacje na temat targów we Frankfurcie

Messe Frankfurt to jeden z największych organizatorów targów na świecie, generujący sprzedaż wartą około 645 milionów euro i zatrudniający 2 297* pracowników. Grupa Messe Frankfurt to globalna sieć 29 oddziałów oraz 57 międzynarodowych partnerów sprzedaży. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do lokalnych klientów w ponad 160 krajach Messe Frankfurt organizuje swoje wydarzenia w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie. W roku 2015 firma Messe Frankfurt zorganizowała w sumie 132* imprezy targowe, z których ponad połowa miała miejsce poza Niemcami.

Powierzchnie wystawiennicze Messe Frankfurt to 592 127 metrów kwadratowych, w tym dziesięć hal wystawowych. Firma prowadzi również dwa centra konferencyjne. Historyczna Festhalle to jedno z najpopularniejszych tego typu miejsc w Niemczech, gdzie odbywają się najróżniejsze wydarzenia. Messe Frankfurt jest własnością publiczną, w której 60 procent posiada miasto Frankfurt, a 40 procent – land Hesji.

Więcej informacji na stronie internetowej: www.messefrankfurt.com


KONKURS

Znalazłeś tę grafikę? To masz szczęście: Szczegóły: http://www.scanner.com.pl/konkursy/811-znalazles-wygrales?hitcount=0 

  

  

Wybrane ogłoszenia

Polska marka artykułów czyszczących.
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Idealna dla dzieci i dorosłych.
5 kolorów zabawy.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Nowość w ofercie Mer-Plus.
Totalny hit sprzedażowy!!
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Firma Milan poszukuje handlowca!!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Prawdziwa wiedza od piaskownicy

    Dzieci to poszukiwacze przygód, ciekawe świata i spragnione wiedzy. Warto wykorzystać słoneczną pogodę i zabrać je na spacer lub zaprosić do zabawy w piaskownicy, która jest dla maluszków prawdziwą kopalnią wiedzy. Podczas zabaw na świeżym powietrzu, maluchy „krok po kroku” poznają otaczający nas świat. 

    Więcej…  
  • Biuro handlowe STABILO International GmBH już w Polsce

    Zgodnie z informacją, jaka trafiła na nasz rynek z początkiem stycznia, w Polsce powstaje biuro handlowe STABILO. Na jego czele stanęła Marta Waś.

    Więcej…